گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر فصل جدید انیمه Black Butler منتشر شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، Cunchyroll طی پنل خود در همایش Anime Expo اعلام کرد شرکت Aniplex فصل جدید انیمه Black Butler را تولید می‌کند. این انیمه براساس مانگایی با همین نام به نویسندگی Yana Tobos ساخته شده است. Crunchyroll تاکید داشت که این انیمه یک نوع بازسازی نیست، بلکه فصلی کاملا جدید است. پخش آن از سال 2024 آغاز می‌شود. Crunchyroll از حالا حق امتیاز پخش انیمه را در سراسر جهان به غیر از ژاپن به‌دست آورده است. در ادامه می‌توانید تریلر Black Butler را تماشا کنید.

Daisuke Ono و Maaya Sakamoto مجددا به ترتیب در نقش‌های خدمتکار و شیطان Sebastian Michaells و اشرافی بریتانیایی Ciel Phantomhive ایفا می‌کنند.

Kenjiro Okada (با سابقه کار روی March Comes in like a lion و RWBY: Ice Queendom) کارگردانی انیمه را در استودیوی CloverWorks بر عهده دارد. Hiroyuki Yoshino که نویسندگی و ناظر فیلمنامه‌های انیمه قبلی Black Butler بود، مسئول هماهنگ‌سازی قسمت‌های داستانی انیمه است. Yumi Shimizu که مدیر بخش انیمیشن یک قسمت و انیماتور کلیدی Black Butler 2008 بود، طراح شخصیت‌های فصل جدید است. Ryo Kawasaki (با سابقه کار روی Fate/Grand Order Absolute Demonic Front: Babylonia و To Your Eternity در کنار Romantic Killer) آهنگ‌ساز آن خواهد بود.

انیمه Black Butler اقتباسی از مانگای Yana Taboso با همین نام است. این مجموعه سال 2008 در ژاپن شروع به پخش کرد و در ادامه آن Black Butler II سال 2010 منتشر شد. Funimation وظیفه عرضه هر 3 انیمه تلویزیونی Black Butler II OVA و Black Butler: Book of Murder OVA را در کنار Black Butler: Book of the Atlantic بر عهده داشته است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *