گیمینگرویتی

ثبت نام

نویسنده اقتباس سینمایی BioShock: فیلم‌نامه هنوز در مرحله نوشتن است؛ به این پروژه خوش‌بینم

با توجه به شایعات اخیر در مورد بازی بعدی BioShock، احتمالاً از خود می‌پرسید که چه اتفاقی برای اقتباس سینمایی Netflix آینده که توسط فرانسیس لارنس کارگردانی می شود، خواهد افتاد. با پایان اعتصاب نویسندگان، مایکل گرین، فیلمنامه نویس Blade Runner 2049، برای مصاحبه با Collider در مورد وضعیت فیلم حاضر شد.

در حالی که گرین نمی‌توانست چیز زیادی را فاش کند (“شما باید مراقب کلمات خود باشید، یا یک اشاره گر لیزری را روی پیشانی خود از بخش حقوقی نتفلیکس خواهید دید”)، او به شدت تایید کرد که این پروژه پس از اعتصاب دوباره در حال حرکت است. “نتفلیکس در مورد آن فوق العاده بوده است. آنها قبل از اعتصاب در مورد آن هیجان زده بودند، آنها اکنون پس از اعتصاب در مورد آن هیجان زده هستند.”

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی System Shock | بازگشت به ایستگاه سیتیدل

گرین می‌گوید که به طور مرتب با فرانسیس لارنس و تیمش برای اصلاح پیش‌نویس فیلم ملاقات کرده است و می‌گوید که آنها نسبت به این اقتباس خوشبین هستند. “این یک دنیای کابوس بزرگ و در حال گسترش است که ما می خواهیم واقعی ببینیم. بنابراین، امیدوارم. من دوست دارم به زودی به روز رسانی برای شما داشته باشم.”

در آگوست گذشته، زمانی که این فیلم معرفی شد، نتفلیکس و Take-Two Interactive، ناشر BioShock، اعلام کردند که قصد دارند “یک جهان سینمایی” را بر اساس این فرنچایز توسعه دهند، جهانی که از سال 2013 BioShock Infinite ورودی جدیدی را ندیده است.

در حال حاضر، چهارمین بازی BioShock در حال توسعه در Cloud Chamber است که برای اولین بار در سال 2019 در حال توسعه اعلام شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *