گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Beyond Good and Evil 20th Anniversary معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، اخیراً با ظاهر شدن بازی Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition در فروشگاه ایکس‌باکس، بالاخره این بازی رسماً معرفی شده است. اکانت رسمی توییتر این بازی تایید کرده که عنوان ذکرشده در اوایل سال 2024 عرضه خواهد شد و تا آن موقع، اطلاعات بیشتری راجع به این بازی داده می‌شود.

 

همچنین، اکانت توییتر به منظور منتشر شدن اشتباهی این بازی برای تعدادی از مشترکین +Ubisoft عذرخواهی کرد و گفت که این نسخه‌ی اولیه‌ی بازی بوده است و نشان‌دهنده نسخه‌ی نهایی آن نیست. یوبیسافت گفت که متعهد است تا «تجربه‌ای از این بازی را ارائه دهد که به میراث نسخه‌ی اصلی خود پایبند است.»

با آنکه نسخه‌ی ایکس‌باکس این بازی از فروشگاه حذف شده است، صفحه‌ی این بازی، خبر از پشتیبانی 4K/60FPS، سیو خودکار، cross-save، یک Anniversary Gallery شامل بحث درباره‌ی توسعه‌ی بازی و اسرار آن و حالت اسپیدران می‌داد. همچنین بهبودهایی در گرافیک، صداگذاری و کنترل‌ها اعمال شده است.

 

پلتفرم‌های مقصد بازی Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition هنوز تایید نشده است، اما رده‌بندی سنی ESRB در ماه آگوست امسال، خبر از عرضه‌ی این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز ایکس/اس و رایانه‌های شخصی را می‌داد. احتمالا یک تریلر از این بازی در مراسم The Game Awards امسال که در تاریخ 16 آذر (7 دسامبر) برگزار می‌شود، منتشر شود. برای اطلاعات بیشتر گوش به زنگ باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *