گیمینگرویتی

ثبت نام

Bethesda همچنان به صورت تقریبا مستقل فعالیت می‌کند

فیل اسپنسر،رئیس بخش اکس‌باکس، تایید کرد که Bethesda  پس از خریداری شدن توسط مایکروسافت، همچنان به صورت تقریبا مستقل به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش گیمینگ گرویتی، او در مصاحبه با CNET به صورت قاطع گفت که بازی‌های Bethesda فقط بعضی از سیاست‌های اکس‌باکس مانند قرار گرفتن در Xbox Game Pass در روز انتشار و قابل بازی بودن از طریق استریم را دنبال خواهد کرد. اما این شرکت خودمختاری و استقلالش را که منجر به خلق تعدادی از بزرگترین بازی‌های جهان شده را حفظ خواهد کرد. اسپنسر در ادامه افزود:

“فرهنگ این تیم‌‌‌ها مهم هستند. قرار نیست آن‌ها مانند ما شوند.”

جزئیات هنوز مشخص نیستند اما به احتمال زیاد مایکروسافت به Bethesda اجازه می‌دهد فرهنگ کاری استدیوها و نیز ارتباطی که میان یکایک این استدیوها و مجموعه بزرگتر Bethesda Softworks وجود دارد را حفظ کنند.

این سخنان با بیانیه پیت هاینز، مدیرعامل بازاریابی و تبلیغات Bethesda، مطابقت دارد که گفته بود:

“ما هنوز مثل دیروز مشغول کار بر روی همان بازی‌هایی هستیم که توسط همان استدیوهایی ساخته می‌شدند که سال‌ها با ما همکاری می‌کنند و آن بازی‌ها توسط ما منتشر می شود.”

از این سخنان می‌توان نتیجه گرفت که، علی رغم اینکه ۸ استدیو Bethesda اکنون متعلق به مایکروسافت هستند، ممکن است به صورت رسمی به گروه Xbox Game Studios ملحق نشوند. در کنار تفاوت در سبک کاری، ممکن است که بازی‌های Bethesda انحصاری اکس‌باکس نباشند و خود استدیو بتواند بازی‌هایش را همچنان برای همه پلتفرم‌ها منتشر کند.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *