گیمینگرویتی

ثبت نام

بتسدا قصد تحول بازی Redfall را دارد

به گزارش گیمین‌گرویتی، طبق گفته‌های جز کوردن (Jez Corden) از رسانه Windows Central، استودیوی بتسدا (Bethesda) در رویداد‌های تابستانی امسال، برای پشتیبانی کردن از بازی Redfall برای سال‌ها گفت‌و‌گو کرده است.

عجیب است که بازی Redfall در همان سالی حضور دارد که بازی‌هایی مانند Forza Motorsport ،Hi-Fi Rush و Starfield حضور دارند. این بازی که در ماه مه امسال عرضه شد و واکنش‌های منفی بسیاری در پی داشت، حتی اکنون با عرضه‌ی آپدیت مورد انتظار 60 فریم بازی‌ هم پلیرهای چندانی ندارد.

با این وجود، بتسدا (Bethesda) مشتاق این است تا به این بازی پایبند باشد و حتی معاون ارشد سابق این استودیو یعنی آقای پیت هاینز (Pete Hines) بیان کرده که این بازی در آینده به اثر خوبی تبدیل خواهد شد. در پادکستی که اخیراً منتشر شد، جز کوردن (Jez Corden) از رسانه Windows Central گفته که بتسدا (Bethesda) به نوعی قصد دارد تا یک رستگاری را برای این بازی به رقم بزند.

او گفت:

من با تعدادی از کسانی که در بتسدا کار می‌کنند صحبت کردم و آن‌ها درباره پایبند بودن به این بازی برای سال‌ها حرف می‌زدند. آن‌ها می‌خواهند که به نوعی رستگاری را برای این بازی به رقم بزنند و چیزهایی از این موارد.

لازم به ذکر است که این گفت‌وگوها به مدت‌ها قبل از بروزرسانی اخیر این بازی برمی‌گردد. اینکه آیا برنامه‌ها از آن زمان تا به الان تغییر کرده یا خیر مشخص نیست و به دلیل پایین بودن تعداد پلیرهای این بازی، جز کوردن (Jez Corden) هم نمی‌داند که چطور می‌خواهد این اتفاق بیفتد. اما مثل همیشه، زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

بازی Redfall برای ایکس‌باکس سریز ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را از این لینک بخوانید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *