گیمینگرویتی

ثبت نام

نظر تاد هاوارد درباره پیوستن Bethesda به مایکروسافت و تحول موتور بازی‌سازی استدیو

خرید Bethesda توسط مایکروسافت همچنان خبر بزرگ روز است، اما تنها خبری نیست که استدیو بتسدا از دیروز با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است. به گزارش گیمینگ گرویتی، تاد هاوارد هنگام صحبت درباره پیوستن به خانواده اکس باکس کمی احساساتی شد و در عین حال به تحول موتور بازی‌سازی استدیو نیز اشاره ضمنی کرد.

سال‌هاست که طرفداران خواهان تغییر در موتور بتسدا هستند و تقریبا امید خود را از دست داده بودند. در حالیکه بیشتر بازی‌های این استدیو بی‌نظیر و درجه یک هستند، اما بسیاری از آن‌ها از نظر ظاهری می‌توانستند بهتر باشند. با اینکه گرافیک مهمترین جنبه بازی نیست، اما ظاهری مدرن مسلما جذاب‌تر است.

هاوارد اخیرا در پستی که در وبسایت Bethesda منتشر کرده، درباره چرخه کنسول‌ها کمی صحبت کرد و به “بزرگ‌ترین تحول در موتورهای بازی‌سازیشان از زمان Oblivion “ در نسل جدید اشاره کرد:

“در هر دوره‌ی کنسولی جدید، ما در کنار هم شکوفا شدیم. از وارد شدن modها به کنسول‌ها با Fallout 4 و بیش از یک میلیارد بار دانلود شدن بازی‌ها، تا تکنولوژی‌های جدید محرک Xbox Series X/S. این سیستم‌های جدید متناسب با دنیاهای عظیمی که دوست داریم بسازیم، بهینه هستند. این جهش نسلی‌، تنها از نظر گرافیکی نیست، بلکه CPU و استریم شدن داده‌ها را نیز در برمی‌گیرد. این رویداد، به بزرگ‌ترین تحول در موتورهای بازی‌سازیمان از زمان Oblivion  منتهی شد. تکنولوژی‌های جدیدی که اولین IP جدید ما پس از ۲۵ سال، یعنی Starfield و همچنین The Elder Scrolls VI را توانمند می‌سازد.”

اینسایدری به نام Shinobi602@ نیز تصویری از “مادربزرگ اسکایریم” یعنی خانم شرلی کری را در کنار پست اخیر تاد هاوارد به اشتراک گذاشته است. در این تصویر طبیعی بودن پوست فوق العاده است.

تاد هاوارد در کنار ابراز هیجان درباره آینده، داستانی زیبا تعریف کرد و توضیح داد که چرا از نظر شخصی پیوستن به مایکروسافت برای او مهم است. او به یکی از مراسم‌های اهدای جوایز که برایش بسیار با اهمیت است، اشاره کرد و گفت:

“وقتی جایزه Lifetime Achievement Award را در مراسم GDC دریافت کردم، هنگام سخنرانی به شوخی گفتم که کنجکاوم بدانم که این جایزه چه تعداد achievement points ارزش دارد؟ پس از پایان مراسم، یکی از دوستان خوبم که در مایکروسافت شاغل است، پس از عرض تبریک، گفت که آن‌ها جواب این سوال را پیدا می‌کنند. چند ماه بعد، کد یک بازی را دریافت کردم که برای من و به نام من ساخته و به اکانتم اضافه کرده بودند. وقتی بازی را اجرا کردم، یک achievement به نام Lifetime به ارزش ۱۰۰۰ پوینت آنلاک شد. هنوز وقتی لیستم را چک می‌کنم و آن را می‌بینم، هر بار لبخند می‌زنم.”

میان اخبار و نقل و انتقالات، گاهی فراموش می‌کنیم که این افراد، یک عده مردان کت و شلوار پوش بی‌نام نیستند. آن‌ها اهمیت می‌دهند، اشتیاق دارند و می‌خواهند اسکایریم را بارها و بارها به خانه شما بیاورند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *