گیمینگرویتی

ثبت نام

از نظر مایکروسافت بازی Baldur’s Gate 3 یک بازی درجه‌ دو بود

به گزارش گیمین‌گرویتی، به عنوان بخشی از لیک‌های اخیر به دست آمده از اختلاف حقوقی مایکروسافت با کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده، یک ایمیل نشان می‌دهد که مایکروسافت  موفقیت بازی Baldur’s Gate 3 ساخته استودیو Larian در زمان عرضه آن را اشتباه پیش‌بینی نکرده بود.

همانطور که IGN گزارش کرده است، در یک زنجیره ایمیل که درباره بازی‌های ترد‌پارتی که ممکن بود به Game Pass انتقال یابند، مدیران مایکروسافت به بازی Baldur’s Gate 3 که در آن زمان منتشر نشده بود ارجاع دادند و به آن به عنوان “یک بازی RPG درجه دو” اشاره کردند. این زنجیره ایمیل نشان می‌دهد که مایکروسافت قادر به پرداخت ۵ میلیون دلار به توسعه‌دهنده Larian برای انتقال Baldur’s Gate 3 به Game Pass در زمان عرضه بود.

مایکل دوز، مدیر انتشار استودیو Larian، در پلتفرم X در واکنش به این موضوع اعلام کرد که استودیو خود نیز پیش‌بینی نکرده بود که Baldur’s Gate 3 چه موفقیتی خواهد داشت.

او گفت: “هیچ داده‌ای وجود نداشت که پیش‌بینی می‌کرد چگونه BG3 عمل خواهد کرد. ما فقط می‌خواستیم قدم‌های بزرگ و ترسناک برداریم.”

بازی Baldur’s Gate 3 در ابتدای امسال بر روی کامپیوتر عرضه شد و بعد از مدتی این بازی همچنین در این ماه برای PS5 منتشر شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *