گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر داستانی جدیدی از Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد؛ فرزندان رگنار به صف می‌شوند

مدت زیادی تا انتشار جدیدترین نسخه از فرنچایز فوق العاده محبوب Assassin’s Creed یعنی Assassin’s Creed Valhalla باقی نمانده است. این عنوان شما را در نقش وایکینگی به نام ایور قرار می‌دهد و تقابل ایور با شرایط زندگی در نقش یک وایکینگ، مهاجرت به انگلستان و کشمکش‌های حکام محلی را به تصویر می‌کشد.در جدیدترین تریلر داستانی از Assassin’s Creed Valhalla شاهد جزئیات زیادی از محوریت اصلی این عنوان هستیم. ایور و برادرش سیگرد در حال آماده شدن برای حمله به انگلستان هستند و در این میان با افراد مختلفی هم پیمان می‌شوند.

در تریلر اشاره‌ای به وایکینگ افسانه‌ای، رگنار و فرزندان او نیز می‌شود و پی می‌بریم که آنان نیز در نبردها حضور خواهند داشت. قلمروی وسکس نیز به عنوان یکی از مناطق قابل بازی در Assassin’s Creed Valhalla وجود دارد و در انتها نیز اشاره‌ی کوچک به شهر لندن می‌شود و ایور را می‌بینیم که بر فراز یکی از بناهای لندن ایستاده است.

Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ ۲۰ آبان ماه برای پلی استیشن ۴، اکس باکس وان، سری اکس و اس، و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه‌ی پلی استیشن ۵ نیز ۲ روز بعد یعنی ۲۲ آبان ماه در دسترس قرار می‌گیرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *