گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: بازی Assassin’s Creed Unity با ری‌تریسینگ فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد

به گزارش گیمین‌گرویتی، با اینکه حدوداً ۱۰ سال از عرضه‌ی بازی Assassin’s Creed Unity می‌گذرد، این بازی در میان بهترین‌های سری از منظر گرافیک بصری به حساب می‌آید و این گرافیک، با مادهای جدید به قله‌های جدیدی دست پیدا کرده است.

 

در ویدیوی جدیدی که توسط DigitalDreams به صورت 8K تهیه و منتشر شده است، این بازی را با اجرا شدن چندین ماد نشان می‌دهد که یکی از آن‌ها، ماد Complete Ray Tracing ساخته شده توسط NiceGuy می‌باشد؛ یکی از پیشرفته‌ترین ری‌تریسینگ‌ها است که به کاربران اجازه می‌دهد تا نورپردازی سراسری را به همراه افکت‌هایی مانند Diffuse‌ illumination و Specular Reflection، انسداد محیط و بازتاب‌های براق به هر بازی‌ای با استفاده از Reshade اضافه کنند. درحالی که این ماد ری‌تریسینگ واقعی نیست، اما بسیار شبیه به آن است.

 

شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

 

بازی Assassin’s Creed Unity در زمان عرضه‌ی خود به دلیل مشکلات و باگ‌ها، به‌صورت همگانی دچار انتقادات شدید شد، اما با گذشت زمان، یوبیسافت (Ubisoft) چندین پچ را عرضه کرد که باعث شد تا شدیدترین مشکلات این بازی حل شوند و به‌طور قابل توجهی، دید عموم را نسبت به خود عوض کند، خصوصاً با کمک کردن ۵۰۰ هزار یورویی یوبیسافت برای تعمیر کلیسای Notre-Dame در فرانسه که دچار آتش‌سوزی بزرگی شده بود.

سری Assassin’s Creed از زمان نسخه‌ی Unity دچار تحولات بزرگی شده است، اما امسال، این فرنچایز با کنار گذاشتن المان‌های نقش‌آفرینی‌ای که در نسخه‌ی Origins آغاز شده بود، با بازی Assassin’s Creed Mirage به ریشه‌های خود بازگشت. شما می‌توانید نقد و بررسی نسخه‌ی Mirage را از این لینک بخوانید.

بازی Assassin’s Creed Mirage با جلوه‌های بصری‌ و مکانیک‌هایش، شاید آن حس رضایت اولیه را در پلیر ایجاد نکند، اما مانند شخصیت اصلی کلاه بر سر خود، این بازی با نقشه‌ی نه کوچک و نه بزرگ، کمپین درگیرکننده و ماموریت‌های گوناگون خود، به بالا سر شما می‌آید. خنجر این بازی شاید قدیمی شده باشد، اما هنوز هم اثری بر جای می‌گذارد.

 

بازی Assassin’s Creed Unity هم‌اکنون در رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *