گیمینگرویتی

ثبت نام

مدت زمان بخش داستانی بازی Assassin’s Creed Mirage بین 20 الی 30 ساعت خواهد بود

فرانچایز Assassin’s Creed از شرکت Ubisoft طی سال‌های اخیر تجربه‌ای بیش از حد طولانی بوده است. عناوین Origins ،Odyssey و Valhalla بخاطر مدت زمان بسیار زیاد بخش داستانی مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. در واقع کوتاه‌تر بودن و متراکم‌تر بودن مدت زمان داستان بازی Assassin’s Creed Mirage یکی از دلایلی است که طرفداران به‌شدت منتظر این نسخه هستند.

شرکت Ubisoft پیش‌تر گفته بود این عنوان تقریبا بین 15 تا 20 ساعت از وقت شما را می‌گیرد. به گزارش گیمین‌گرویتی، اکنون در مصاحبه‌ای جدید با یوتیوبر فرانسوی Julien Chieze، تهیه کننده ارشد بازی یعنی Fabian Salamon اطلاعات به‌روز شده‌ای در این رابطه ارائه داده که براساس تست‌های اخیر به‌دست آمده‌اند. به‌نظر می‌رسد این عنوان کمی طولانی‌تر از رقم اعلام شده قبلی است.

با توجه به گفته Salamon، تست‌های اخیر نشان داده‌اند به‌طور متوسط بین 20 تا 24 ساعت برای تکمیل Mirage زمان لازم دارید. علاوه بر این، اگر فقط به بخش داستانی اصلی اکتفا کنید می‌توانید حدود 20 ساعت آن را به اتمام برسانید، اما کسانی که به‌دنبال تجربه‌ای کامل و 100 درصد هستند به 25 الی 30 ساعت زمان نیاز خواهند داشت.
قبلا تایید شده بود نقشه شهر بغداد در این عنوان تقریبا به بزرگی Constantinople در Revelations و پاریس از Unity خواهد بود.

بازی َAssassin’s Creed Mirage روز 12 اکتبر (20 مهر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. در حال حاضر Ubisoft برنامه‌ای برای عرضه DLC و گسترش‌دهنده خاصی ندارد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *