گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Assassin’s Creed Mirage یک هفته زودتر عرضه خواهد شد

به طور رسمی اعلام شده است که مراحل ساخت بازی Assassin’s Creed Mirage به اتمام رسید و به‌اصطلاح گلد شده و همچنین بازی در تاریخ ۵ ماه اکتبر عرضه می‌شود. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

طبق اعلام کمپانی Ubisoft به همراهی استودیو توسعه‌دهنده بازی یعنی Ubisoft Bordeaux، زمان انتشار بازیAssassin’s Creed Mirage دستخوش تغییرات شده و برخلاف تاریخ انتشار قبلی، ۱۲ ماه اکتبر، این بار قرار است در تاریخ ۵ ماه اکتبر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اس/اکس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی از طریق فروشگاه Epic Games و Ubisoft Store و Luna منتشر شود.

علاوه بر این، Ubisoft اعلام کردند که بازی Assassin’s Creed Mirage گلد شده است و به این معنی که توسعه بازی کامل شده و این عنوان آماده تولید انبوه است.

یک نمای کلی از بازی به نقل از وب‌سایت Ubisoft:

در Assassin’s Creed Mirage، شما کنترل شخصیتی به اسم باسیم را در دست دارید؛ یک دزد خیابانی حیله‌گر با تصوراتی کابوس آمیز که به دنبال پاسخ و عدالت است.

به یک سازمان باستانی بپیوندید و اعتقادات جدیدی را درک کنید – اعتقادی که سرنوشت باسیم را به‌گونه‌ای تغییر می‌دهد که او هرگز تصورش را نمی‌کرد.

ویژگی‌های کلیدی

یک داستان قدرتمند در مورد بزرگ‌شدن یک شخصیت – یک تجربه اکشن – ماجراجویی مبتنی بر روایت را کشف کنید که به دنبال تبدیل یک مرد جوان سرکش به یک استاد اساسین با سرنوشتی متضاد است. با گروهی الهام‌بخش از شخصیت‌هایی آشنا شوید که سرنوشت باسیم را شکل می‌دهند و ممکن است بیشتر از آن چیزی باشند که به نظر می‌رسند.

قدرتمندترین اساسین – همه‌کاره‌ترین اساین در تاریخ فرنچایز شوید. با دفاتر اساسین‌ها در سطح شهر قرارداد ببندید، سرنخ‌های حیاتی را جمع‌آوری کنید و مخفیانه اهدافی با روش‌های فوق‌العاده اساسی‌ها ترور کنید.

یک شهر غوطه‌ور – شهری متراکم و پر جنب‌وجوش را کاوش کنید که ساکنان آن به هر حرکت شما واکنش نشان می‌دهند. اسرار چهار منطقه منحصربه‌فرد، از کرخ صنعتی (شهری در بغداد) تا باغ‌های سرسبز شهر بغداد را کشف کنید. رویدادهای شگفت‌انگیز جهان را کشف کنید و باشخصیت‌های تاریخی که عصر طلایی بغداد را شکل دادند تعامل کنید.

 

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *