گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Mirage درباره شخصیت Basim

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت Ubisoft تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Mirage را منتشر کرده است. این تریلر حول محور گیم‌پلی و داستان شخصیت Basim می‌چرخد. تریلر روی 3 جنبه متفاوت تمرکز دارد: حضور Basim به عنوان قهرمان قابل‌ بازی جدید، چگونگی تبدیل شدن او به یک اساسین، چگونگی مرگ‌بار بودن و زیرک بودن وی.

‌شخصیت Basim اولین‌بار در ساعات ابتدایی بازی Assassin’s Creed Valhalla حضور داشت. در آن بازی، Basim برای Eivor نقش استاد و راهنما را ایفا می‌کرد و انگیزه‌های پنهان و همچنین گذشته مرموز خود را داشت.

داستان بازی Assassin’s Creed Mirage در 12 سال قبل از وقایع Assassin’s Creed Valhalla طی سال 861 بعد از میلاد مسیح روایت می‌شود. در این عنوان نگاهی به دوران جوانی Basim در منطقه انبار نزدیک به بغداد خواهیم انداخت. طراحی شخصیت Basim همچنین نمایان‌گر طراحی‌های شخصیت‌های قدیمی مجموعه Assassin’s Creed و مخصوصا یادآور شخصیت Altair است.

پیشرفت در Assassin’s Creed Mirage حول‌محور جمع‌آوری XP نمی‌چرخد. به جای آن، این عنوان تجربه‌ای خطی و براساس پیشرفت داستان پاداش می‌دهد. Basim با افزایش رتبه خود در Brotherhood از طریق تکمیل ماموریت‌های داستانی و فرعی توانایی‌های جدیدی را آزاد می‌کند. Basim قادر به ارتقای ابزار خود خواهد بود و این کار برای او گزینه‌ها و امکانات بیشتری در نحوه تکمیل ماموریت‌ها می‌دهد.

بازی همچنین دارای سیستم مبارزات جدیدی است همراه با حرکات جدید که مخصوص شخصیت Basim هستند. سلاح‌های انتخابی اصلی Basim شمشیر و خنجر وی محسوب می‌شوند. او همچنین توانایی کند کردن زمان را دارد و از این روش چندین نفر از دشمنان خود را به سرعت و همزمان می‌کشد.

بازی Assassin’s Creed Mirage روز 12 اکتبر (20 مهر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، پی‌سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سریز ایکس/اس منتشر خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *