گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: بازی Assassin’s Creed Mirage در ماه اوت (مرداد-شهریور) عرضه می‌شود

شرکت Ubisoft سال گذشته هنگام معرفی بازی Assassin’s Creed Mirage اعلام کرد این عنوان سال 2023 عرضه می‌شود. طبق اطلاعات لو رفته انتظار می‌رفت در بهار امسال شاهد انتشار آن باشیم اما با توجه به بی‌خبری از آن به‌نظر می‌رسد اطلاعات لو رفته صحت نداشتند. با این حال، ظاهرا ماه اوت (مرداد-شهریور) این بازی عرضه خواهد شد.

به گزارش گیمین‌گرویتی، کاربری در ردیت که ادعا می‌کند کارمند GameStop است به‌تازگی تصویری از برنامه بازاریابی خرده‌فروشی‌ها برای بازی‌های آینده را به اشتراک گذاشت. در این تصویر، بازی Assassin’s Creed Mirage برای عرضه در ماه اوت (مرداد-شهریور) لیست شده است.

این اولین باری نیست که شایعات درباره عرضه Assassin’s Creed Mirage در ماه اوت را می‌شنویم. سال گذشته در ماه دسامبر هم اطلاعاتی در این رابطه لو رفته است. با این حال، اخیرا گزارش شده بود که سازندگان در داخل استودیو عرضه آن را به تاخیر انداخته و برای عرضه بین ربع مالی چهارم 2023 و ربع مالی دوم 2024 برنامه‌ریزی نشده است. در هر صورت با برگزاری نمایش Ubisoft Forward طی ماه ژوئن (خرداد-تیر) اطلاعات بیشتری به‌دست می‌آوریم.

بازی Assassin’s Creed Mirage برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی در دست ساخت است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *