گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Assassin’s Creed RED احتمالا در سال 2024 عرضه می‌شود

شرکت Ubisoft بازی Mirage را امسال عرضه می‌کند. اما بازی Assassin’s Creed 2024 با نام رمزی RED شناخته می‌شود. وقایع آن در دوران ژاپن فئودال رخ می‌دهد. ساخت این عنوان بر عهده Ubisoft Quebec است که آن‌ها را با Assassin’s Creed Odyssey می‌شناسیم. به گزارش گیمین‌گرویتی، هرچند Ubisoft هنوز صحبتی درباره تاریخ عرضه آن نزده، به‌نظر می‌رسد هدف سازندگان انتشار در سال 2024 باشد.

این اطلاعات براساس پروفایل Linkedin مدیر توسعه تجاری و همکاری برند Ubisoft یعنی Arisa Lagunzad به‌دست آمده است. اطلاعات را Access the Animus در توئیتر ارائه داده است. در پروفایل او نوشته شده «ما به دنبال شریکی هستیم که اسپانسری Assassin’s Creed Codename RED را برای سال آینده بر عهده بگیرد.» همچنین او این عنوان را «بزرگ‌ترین بلاک‌باستر» نامید.

یک اینسایدر دیگر به‌نام Gaming هم در فوریه گذشته گفت بازی سال 2024 را برای عرضه هدف گرفته و 2 شخصیت اصلی خواهد داشت. یکی از آن‌ها سامورایی و دیگری شینوبی است. تمرکز آن روی بخش مخفی‌کاری بوده و طبق گزارشات در وضعیت خوبی به‌سر می‌برد. این خبر شایعات قبلی که حاکی از اوضاع بد توسعه بودند را تکذیب می‌کند.

باید منتظر بود و دید Ubisoft طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این بازی ارائه می‌دهد یا نه؛ مخصوصا اینکه در نظر بگیریم XDefiant و Avatar: Frontiers of Pandora هم به‌زودی عرضه می‌شوند. Marc- Alexis Cote، تهیه کننده اجرایی این مجموعه گفت RED تا چندین سال با عرضه گسترش‌دهنده‌ها پشتیبانی خواهد شد. او گفت چیزهای دیگری هم برای این عنوان عرضه می‌شود که فعلا نمی‌تواند درباره آن‌ها حرفی بزند. در آینده منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *