گیمینگرویتی

ثبت نام

شرکت Ubisoft در حال بازسازی بازی Assassin’s Creed: Black Flag است

به‌نظر می‌رسد شرکت Ubisoft در حال بازسازی یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های Assassin’s Creed یعنی بازی Assassin’s Creed: Black Flag باشد. طبق گزارش کوتاکو، این بازسازی بخشی از استراتژی جدید Ubisoft برای مانور دادن روی مجموعه پرچم‌دار خود است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، منابع کوتاکو گفته‌اند بازسازی Assassin’s Creed 4: Black Flag فعلا در اوایل مراحل توسعه است. هنوز چند سال با انتشار آن فاصله داریم. در این گزارش همچنین آمده که تیمی از استودیوی Ubisoft در سنگاپور در ساخت آن نقش دارد.

بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag قبلا ابتدا در سال 2013 منتشر شده بود. این عنوان، اولین نسخه از مجموعه Assassin’s Creed برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن بود. دریایی آزاد پر از دزدان دریایی و نبردهای دریایی در کنار قتل‌های خاص به سبک این مجموعه از ویژگی‌های Black Flag محسوب می‌شد.

صحبت از دزدان دریایی شد؛ Ubisoft همچنین مشغول کار روی بازی Skull and Bones است. طی چند سال اخیر این عنوان بارها با تاخیر مواجه شده، اما با توجه به گزارش کوتاکو، استودیوی Ubisoft در سنگاپور در حال حاضر کارمندان خود را مجبور به کار روی این بازی در داخل استودیو کرده و اجازه دورکاری نمی‌دهد. بازی قرار است وارد فاز بتای محدود شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *