گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: نمایش گیم‌پلی جدید Armored Core VI مراحل پیچیده، نبرد با باس‌ها و مواردی دیگر را نشان می‌دهد

فقط چند ماه دیگر تا انتشار بازی Armored Core VI Fires of Rubicon فاصله داریم. به گزارش گیمین‌گرویتی، به همین ترتیب پیش‌نمایش‌هایی از این عنوان منتشر شده که براساس دقایقی از گیم‌پلی آن هستند. در گیم‌پلی به نمایش در آمده می‌توانیم طراحی بزرگ و غافل‌گیر کننده مراحل را ببینیم که امکان گشت‌وگذار آزادانه را می‌دهند. Armored Core VI جهان‌باز نیست و حول‌محور ماموریت‌ها می‌چرخد. اما مشخصا به‌نظر می‌رسد آزادی بالایی به بازیکنان ارائه خواهد شد.

اکشن بازی در سطح بالایی قرار دارد. بازیکنان دائما در حال حرکت هستند و باید سریعا ضربات دشمنان را جاخالی بدهند. سلاح سرد و گرم در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد تا با آن‌ها به مبارزه بروند. سیستم گیجی جدیدی ارائه شده که براساس آن اگر به دشمنان به اندازه لازم ضربه وارد کنید، در حالت آسیب‌پذیری قرار می‌گیرند. تنوع دشمنان هم ظاهرا بالاست؛ تقریبا هر نوع دشمنی که در نمایش گیم‌پلی می‌بینیم در نوع خود منحصر به‌فرد است. در بخش نهایی گیم‌پلی هم مبارزه با یک باس را می‌بینیم که با چرخ‌دهنده‌های عظیمی به شما حمله می‌کند. در ادامه می‌توانید به تماشای گیم‌پلی بپردازید:

یکی از نکات جالبی که براساس پیش‌نمایش برخی سایت‌ها مثل IGN مورد توجه قرار می‌گیرد، این است که Armored Core VI نسبت به نسخه‌های قبلی مجازات سبک‌تری برای مرگ در نظر گرفته است. Checkpointهای عادلانه و خوبی در بازی وجود دارند. همچنین در هنگام مرگ دیگر پولی که جمع‌آوری کردید را از دست نمی‌دهید. بنابراین می‌توانید با ارتقای خود از نقاط سخت و دشوار عبور کنید.

بازی Armored Core VI Fires of Rubicun روز 25 اوت (3 شهریور) برای پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟ حال که نگاهی دقیق‌تر به گیم‌پلی بازی داشتید، آیا علاقه‌مند به تهیه و تجربه آن هستید؟

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *