گیمینگرویتی

ثبت نام

Armored Core 6: Fires of Rubicon متفاوت از ساخته‌های قبلی FromSoftware است

به گزارش گیمین‌گرویتی، با توجه به تعداد بازی‌های زیادی که امسال و حتی ماه جاری عرضه می‌شود، بسیاری فراموش کردند که ساخته جدید استدیوی FromSoftware یعنی Armored Core 6: Fires of Rubicon در ماه آگوست (مرداد) عرضه می‌شود. با وجود این‌که گفته شده داستان این نسخه ربطی به شماره‌های پیشین ندارد اما بازی همچنان تمرکز بر روی شخصی‌سازی‌های گسترده دارد. همچنین Fires of Rubicon فضای باز و بزرگی مانند Elden Ring نخواهد داشت اما در حین ساخت بازی بسیاری از اعضای تیم سازنده خواهان تغییر سبک این سری بودند.

در مصاحبه جدیدی که کارگردان بازی Masaru Yamamura با Ruliweb انجام داده، گفت: «ما  در حال ساخت یک دنباله هستیم برای همین بحث‌های سر تغییرات اساسی در سبک بازی بین اعضای تیم شکل گرفت اما در نهایت ما تصمیم گرفتیم اساس بازی را بر اساس گشت و گذار مانند سری Souls یا Elder Scrolls  قرار ندهیم. هرچه باشد تمرکز اصلی سری Armored Core روی سرهم کردن قطعات و تاثیر آن‌ها روی نحوه حرکت و کلیت بازی است. این سری ساخته شده تا گیمر انواع قطعات را برای بررسی پرش‌ها و سرعت‌های مختلف باهم ترکیب کند. برای همین احتمالا بخش گشت و گذار چندان مناسب سری نبوده و شماره ششم این نسخه همچنان بیشتر ماموریت محور با ترکیب انواع قطعات باشد. البته هنوز هم مراحل بسیار بزرگ بوده و گشت و گذار در محیط‌های سه‌بعدی با ارتفاع‌های مختلف لذت‌بخش است. به همین دلیل ما اعضای FromSoftware بسیار امیدواریم مخاطبان بازی از این نوع گشت و گذارهای متفاوت در گوشه و کنار نقشه‌هایی که استادانه طراحی شده، لذت ببرند.»

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ 25 آگوست (3 شهریور) علاوه بر PC هم برای پلتفورم‌های نسل قبل Xbox One و PS4 هم PS5 و Xbox Seies عرضه می‌شود. با وجود این که FromSoftware این بازی را شبیه عناوین Soulsborne نمی‌داند اما همچنان باید توقع مبارزه با باس‌های بسیار دشوار و مبارزات آنلاین بین گیمرها را داشت. حتی گفته شده بازی بیشتر از یک پایان خواهد داشت.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *