گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی جدید بازی Arknights: Endfield

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی HyperGryph اعلام کرد که آن‌ها تست فنی رایا‌نه‌های شخصی بازی Arknights: Endfield را در کشور چین منتشر کردند. این یک قدم رو به جلو برای توسعه‌دهندگان است، اما آن‌ها به این مناسبت، از تریلر گیم‌پلی‌ای جدید که صداگذاری انگلیسی را نشان می‌دهد، رونمایی کردند. همچنین، این تریلر، به نوعی، محیط و جو این بازی را به پلیر‌های جدید معرفی می‌کند.

 

علاوه بر این، استودیوی سازنده اعلام کرد کسانی که می‌خواهند تا در تست فنی جهانی شرکت کنند، باید برای خبرنامه ثبت‌نام کنند.

بازی Arknights: Endfield درحال حاضر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و موبایل در دست ساخت قرار دارد. این بازی در دنیای گسترده‌ی بازی بسیار موفق نقش‌آفرینی دفاعی Arknights و سری انیمه‌های آن، Arknights: Perish in Frost در جریان دارد. سازندگان بازی Arknights: Endfield قصد دارند تا یک بازی real-time، نقش‌آفرینی سه‌بعدی به همراه المان‌های استراتژیک ارائه بدهند که هم برای پلیرهای باتجربه و هم پلیرهای تازه‌وارد فراهم شده است.

بازی Arknights: Endfield پلیرها را به سیاره‌ی خطرناک Talos-II می‌برد، جایی پر از فاجعه و خطرات اساسی. در تریلر داستانی‌ای که اخیراً رونمایی شده است، بینندگان با شخصیت‌هایی آشنا می‌شوند که تا به حال در دنیای قبلی Arknights حضور نداشتند، درحالی که تریلر گیم‌پلی این بازی، به طور عمیق به سیستم مبارزات این بازی می‌پردازد.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *