گیمینگرویتی

ثبت نام

تاریخ پخش فصل دوم انیمیشن Arcane برای اواخر سال 2024 تایید شد

فصل دوم Arcane قرار است اواخر سال 2024 پخش شود. این انیمیشن اقتباسی تحسین شده از League of Legends است. به گزارش گیمین‌گرویتی، در کنفرانس Video V Vision Conference به میزبانی شرکت Tencent ربع چهارم مالی سال 2024 به عنوان زمان پخش فصل دوم انیمیشن Arcane تایید شد.

Tencent شرکت مادر چینی League of Legends محسوب می‌شود. گمانه‌زنی‌ها در Subreddit بازی LOL به آن اشاره دارند که احتمالا ماه نوامبر (آبان-آذر) سال آینده زمان پخش فصل دوم باشد. فصل اول هم درهمین ماه منتشر شده بود و رویداد 15امین سالگرد League of Legends هم در همان زمان است.

این بدان معناست که صبر برای دومین فصل تا 3 سال برای طرفداران ادامه داشته است. این فاصله بسیار زیاد است، اما استودیوی بازی‌سازی Riot پیش از این توضیح داده بود که با وجود موفقیت فصل اول، برای ساخت دنباله آن عجله نمی‌کند. اخبار فصل دوم به‌تازگی شروع به پخش کرده‌اند و در این میان حضور چند شخصیت از فصل اول در این دنباله تایید شده است.

این سریال روی داستان تعدادی از شخصیت‌های League of Legends مخصوصا Vi، Catilyn، Jinx، Jayce و Ekko مانور می‌دهد. البته گمان زده می‌شود تعداد شخصیت‌ها در دومین فصل افزایش خواهد یافت. شاید افرادی مانند Viktor و Heimerdinger را هم ببینیم. این انیمیشن تحسین بینندگان را به همراه داشت. در مراسم Annie Awards هم در هر 9 بخشی که نامزد شده بود برنده شد. همچنین در Primetime Emmys هم برنده 2 جایزه برای بهترین انیمیشن‌سازی و در The Game Awards هم برنده بهترین اقتباس شد. این انیمیشن در ماه عرضه صدر جدول‌های نتفلیکس بود و امتیاز کامل 100 را در Rotten Tomatoes به‌دست آورد.

موفقیت این سریال برای طرفداران بسیار مهم است. بخش هیجان‌انگیز ماجرا آنجاست که Riot و استودیوی انیمیشن‌سازی Fortiche (که تاکنون توسط Riot خریداری شده) به‌طور کامل از وقت خود برای ساخت فصل دوم کرده‌اند تا انتظارات را برآورده کنند. برای لذت بردن از این انیمیشن نیازی نیست تجربه‌ای در League of Legends داشته باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *