گیمینگرویتی

ثبت نام

Arcane حالا رسما جزوی از دنیای League of Legends است

League of Legends یکی از محبوب ترین IP های دنیای گیمینگ است و سریال Arcane که از روی این عنوان ساخته شده، پای این بازی را به رسانه‌های دیگر باز کرده است. تا قبل از این مشخص بود که لیگ آو لجندز و آرکین در یک جهان هستند و روایت آن‌ها متفاوت است، اما حالا Riot تغییرات مهمی را اعلام کرده است.

طبق پستی جدید در توییتر، توسعه دهندگان تأیید کردند که Arcane اکنون بخشی از داستان اصلی League of Legends بوده و این دو دیگر در روایت‌های متفاوت قرار ندارند. این توییت همچنین اطلاعاتی در مورد Champـهای آینده منتشر کرده و تغییراتی در Skarner را بوجود می‌آورد.

تناقضات زیادی بین Arcane و داستان از پیش تعیین شده League of Legends وجود دارد و توسعه دهندگان اعلام کرده‌اند که هماهنگ کردن همه آنها یک فرآیند تدریجی خواهد بود و نه یک تغییر ناگهانی. در حالی که قرار نیست تغییرات عمده ای در قهرمانان فعلی شده ایجاد شود، ممکن است داستان‌های جدید یا توضیحاتی به داستان بازی افزوده شود تا به طور کلی داستان بازی انسجام بیشتری به خود بگیرد.

در هر صورت، سریال Arcane اکنون بخشی از داستان اصلی League of Legends است و توسعه دهندگان در Riot به دنبال ایجاد یک داستان منسجم هستند که همه چیز را در بر بگیرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *