گیمینگرویتی

ثبت نام

تاریخ عرضه بازی کالکشن بازی Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy مشخص شد

به گزارش گیمین‌گرویتی،CAPCOM در جریان توکیو گیم شو روز پنج‌شنبه اعلام کرد که مجموعه بازی‌های “Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy” که شامل بازی‌های “Apollo Justice: Ace Attorney”، “Phoenix Wright: Ace Attorney – Dual Destinies” و “Phoenix Wright: Ace Attorney – Spirit of Justice” است، در تاریخ ۵ بهمن برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و کامپیوتر از طریق استیم و فروشگاه مایکروسافت منتشر می‌شود. این شرکت یک تریلر از بازی و ویژگی‌های اضافی آن نیز پخش کرد.

ویژگی‌های اضافی شامل یک لانچر  برای انتخاب آزاد فصول، همه لباس‌ها و اپیزودهای DLC منتشر شده، موزه، سالن ارکستر از جمله 14 آهنگ ارکستر اضافی، کتابخانه هنر و استودیو انیمیشن می‌شود.
این انتشار شامل ورودی‌های چهارم تا ششم در سری بازی‌های “Ace Attorney” از CAPCOM می‌شود.
“Apollo Justice: Ace Attorney” ابتدا به عنوان یک بازی برای Nintendo DS در ژاپن در سال 2007 منتشر شد و CAPCOM نسخه انگلیسی آن را در سال 2008 منتشر کرد. این بازی اولین بازی اصلی “Ace Attorney” بود که شخصیت فینیکس رایت را نداشت و به جای او، شاگرد جوان‌ترش، آپولو جاستیس، به عنوان شخصیت اصلی داشت. در دسامبر 2016، نسخه این بازی برای گوشی‌های هوشمند iOS و اندروید منتشر شد. این بازی در نوامبر 2018 نیز در فروشگاه نینتندو  عرضه شد.
“Phoenix Wright: Ace Attorney – Dual Destinies” در ژاپن در ماه ژوئیه 2013 برای Nintendo 3DS منتشر شد و در اکتبر 2013 در اغلب کشورهای غربی منتشر شد. CAPCOM این بازی را در ماه اوت 2014 برای iOS منتشر کرد.
“Phoenix Wright: Ace Attorney – Spirit of Justice” نیز در ژاپن در ماه ژوئن 2016 برای Nintendo 3DS منتشر شد و CAPCOM بازی را دیجیتال در سپتامبر 2017 در امریکا شمالی و اروپا منتشر کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

یک پاسخ به “تاریخ عرضه بازی کالکشن بازی Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy مشخص شد”

  1. بالاخره تمام بازی های Ace Attorney روی پلتفرم های مدرن در دسترس اند.
    میمونه دو تا بازی Miles Edgeworth که امیدوارم اون ها هم اول ترجمه شن بعد در دسترس قرار بگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *