Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
سازنده مجموعه Amnesia استودیو Frictional Games، به دنبال کاهش بازی‌های ترسناک است - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

سازنده مجموعه Amnesia استودیو Frictional Games، به دنبال کاهش بازی‌های ترسناک است

توسعه‌دهندگان بازی Amnesia: The Bunker یعنی استودیو Frictional Games، به دنبال کاهش بازی‌های ترسناک «برای تمرکز بیشتر بر سایر ویژگی‌های احساسی» هستند. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

توماس گریپ، کارگردان بخش نوآوری و خلاقیت Frictional Games، در صحبت با 80.lv گفته است که احساسات و صحبت‌های اخیر استودیوی لهستانی Bloober Team را تکرار کرد که به‌تازگی گفته بودند از ساخت بازی‌هایی که به طور سنتی با آن‌ها شناخته می‌شوند، کنار می‌روند.

گریپ می‌گوید: «درحالی‌که همه بازی‌های ما به‌نوعی ترسناک بوده‌اند، اما کاری که ما واقعاً سعی می‌کنیم آن را انجام دهیم این است که نوعی غوطه‌وری قابل بازی به دست آوریم؛ ما می‌خواهیم به بازیکن نوعی فانتزی غوطه‌ور ارائه دهیم، خواه یک سرباز [جنگ جهانی اول] که در یک پناهگاه به‌دام‌افتاده باشد یا یک ربات که در ته اقیانوس گیرکرده است.»

«بازی‌های ترسناک به طور طبیعی جایی هستند که احساسات در جلو و مرکز قرار می‌گیرند؛ بازی‌ها واقعاً در این کار عالی عمل می‌کنند بااین‌حال، ما همچنین در حال بررسی مضامینی خارج از ترسناک کردن چیزها هستیم.»

گریپ توضیح داد که Frictional بازی‌هایی درباره موضوعات غیر ترسناک مانند مراقبت از کودک متولد نشده در Amnesia: Rebirth یا ایده‌های آگاهی در SOMA ساخته است، اما آنها را فقط در یک محیط ترسناک می‌توان بسته‌بندی کرده است؛ او گفت: «این در مورد ترس نیست، بلکه در مورد فانتزی و نگاهی همه‌جانبه هست که ما در هر یک از داستان‌های خود ارائه می‌دهیم.»

«برای پروژه‌های آینده، فکر می‌کنم ما کمی از جنبه‌های ترسناک بکاهیم تا روی دیگر ویژگی‌های احساسی تمرکز کنیم؛ من مطمئن هستم که این بازی‌ها همچنان مانند بازی‌های اصطکاکی (نام استودیو) خواهند بود؛ غوطه‌ورشدن، سفر شخصی و دیدی همه‌جانبه، چیزی است که من به‌عنوان ویژگی‌های تعریف‌کننده یک بازی اصطکاکی می‌دانم – نه فقط وحشت.»

استودیو Bloober Team، سازنده ریمیک آتی Silent Hill 2 و دیگر بازی‌های ترسناک مانند The Medium، Blair Witch و Observer، در ماه ژوئن اعلامیه مشابهی را اعلام کرد بااین‌حال، تیم Bloober به‌جای دورشدن از این ژانر، گفت که از وحشت روانی به چیزی بیشتر «بازار انبوه» می‌رود.

استودیو Frictional Games موفقیت قابل‌توجهی در ژانر ترسناک پیدا کرده بود و آخرین نسخه از سری بازی‌های Amnesia یعنی Amnesia: The Bunker توسط طرف‌داران (با امتیاز ۹۲٪ بسیار مثبت در استیم) و منتقدان مورد تحسین قرار گرفت.

شما علاقه‌مندان نیز می‌توانید نقد و بررسی بازی Amnesia: The Bunker که توسط گیمین‌گرویتی را از اینجا بخوانید.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *