گیمینگرویتی

ثبت نام

آمازون وارد صنعت بازی شد؛ به Luna سلام کنید

بحث استریم بازی‌ها هر روز داغ تر می‌شود و شرکت‌های بیشتری به آن علاقه نشان می‌دهند. به گزارش گیمین‌گرویتی آمازون نیز بعد از مدت‌ها گمانه زنی پلتفرم ابری خود را معرفی کرد.

این سرویس Amzon Luna نام دارد و از موس و کیبرد و همینطور کنترلرهای بلوتوث پشتبانی می‌کند. همینطور کنترلر آمازون هم که به زودی عرضه می‌شود قیمتی برابر با ۵٠ دلار دارد. این سرویس بر روی Fire TV ، Mac, PC و iPhone و iPad در دسترس است و به زودی به برای اندروید نیز بهینه می‌شود.

مشتریان آمریکایی برای دسترسی زود هنگام به این پلتفرم می‌توانند وارد سایت آمازون شده و صفحه‌ی Luna را دنبال کنند و اشتراک Luna+ تهیه کنند تا به ١٠٠ بازی بزرگ مانند Control و Resident Evil 7 دسترسی پیدا کنند. همینطور آمازون با یوبی‌سافت نیز قرارداد امضا کرده و عناوین این شرکت از جمله Assassin’s Creed Valhalla نیز برو روی این پلتفرم با رزولیشن ۴K و نرخ ۶٠ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند. Twitch نیز با این پلتفرم هماهنگی کامل دارد.

حالت دسترسی زودهنگام Amzon Luna به صورت ماهانه ۶دلار قیمت دارد و آمازون نیز اعلام کرده بازی‌های بسیار زیادی را به این پلتفرم خواهد آورد.

نظر شما در مورد Luna چیست؟ به نظرتان در جنگ سرویس‌ها کدام شرکت موفق تر است؟

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *