گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تریلر جدید Alone in the Dark به اکتشافات و اکشن این عنوان می‌پردازد

به گزارش گیمین‌گرویتی، سازنده‌ی بازی Alone in the Dark، یعنی پیسز اینتراکتیو (Pieces Interactive) و ناشر آن، تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) تریلر جدیدی از این بازی ترسناگ منتشر کرده‌اند که این‌بار، روی گیم‌پلی این عنوان تمرکز دارد.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

 

تریلر منتشر شده، ما را با پروتاگونیست‌های بازی با نام ادوارد کارنبی (Edward Carnby) و امیلی هارتوود (Emily Hartwood) که درحال گشت‌و‌گذار در شهری ترسناک محاصره شده توسط تاریکی هستند، همراه می‌کند و محیط و جو گیم‌پلی سوم‌شخص Alone in the Dark را به تصویر می‌کشد. همچنین، ما می‌توانیم نگاهی بر اکتشافات، مخفی‌کاری و مبارزات این بازی در تریلر بیاندازیم.

 

بر اساس این تریلر، اکتشاف بخش بزرگی از بازی Alone in the Dark به شمار می‌رود و در قسمتی، شخصیت‌ اصلی را نشان می‌دهد که مسیری فرعی را برای گذر از میان شهر انتخاب می‌کند تا از خیابانی که به نظر می‌رسد سرشار از وحشت است، پرهیز کند.

 

در ماه سپتامبر امسال، تریلری از بازی Alone In the Dark منتشر شد و هیولاهای هولناک آن را که پلیرها باید مواجه شوند را نشان می‌داد. همچنین، تریلر مذکور شامل صحبت‌های گای دیویس (Guy Davis)، طراح کانسپت موجودات این بازی راجع به طراحی هیولاها می‌شد‌.

 

بازی Alone in the Dark برای عرضه در تاریخ ۲۶ دی (۱۶ ژانویه) برنامه‌ریزی شده است و به پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سریز ایکس/اس و رایانه‌های شخصی راه پیدا می‌کند.

 

بیشتر‌ بخوانید: با انتشار تریلری بازی Alone in the Dark تا سال 2024 تاخیر خورد

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *