گیمینگرویتی

ثبت نام

جزئیات جدید از ریبوت بازی Alone in the Dark مشخص شد

شرکت THQ Nordic طی یک نمایش جزییات بیشتری از ریبوت Alone in the Dark، عنوان قدیمی و بزرگ سبک سوروایول هارور، منتشر کرد. در این ویدیو علاوه بر مشخص شدن تاریخ عرضه بازی، جزییات جدیدی از گیم‌پلی این عنوان نیز به نمایش درآمد. ریبوت تنها در تاریکی در تاریخ 25 اکتبر برای پلتفورم‌های PC ،PS5 و  Xbox Series X/S به قمیت 60 دلار عرضه خواهد شد.

به گزارش گیمین‌گرویتی، داستان بازی در سال 1920 اتفاق می‌افتد. جایی که کارآگاه خصوصی ادوارد کارنبی به کمک امیلی هارتوود آمده تا عموی گمشده وی را پیدا کند. اما با ورود به عمارت درکتو اتفاقات برای این دو نفر به سرعت  رو به وخامت گذاشته و این به معنی پیداشدن هیولاها و مبارزه با آنهاست. با توجه به این که تنها در تاریکی یک عنوان ترسناک است، مهمات در بازی محدود بوده و در بسیاری از مواقع باید از سلاح سرد برای مبارزه با دشمنان استفاده کرد.

امیلی و ادوارد هردو قابل بازی بوده و بازی با هرکدام زوایای مختلفی از داستان را به نمایش می‌گذارد. شخصیت‌های داستان هر کدام رفتار متفاوتی با امیلی و ادوارد داشته که باعث افزایش ارزش تکرار بازی می‌شود. چهره و صدای شخصیت امیلی از بازیگر سریال‌های Killing Eve و Free Guy یعنی جودی کامر و اداورد نیز از بازیگر سریال‌های Black Widow و Stranger Things یعنی دیوید هاربور گرفته شده است. منتظر اخبار بیشتری از این عنوان باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *