گیمینگرویتی

ثبت نام

بهبودهای اعمال شده در نسخه پی‌سی بازی Baldur’s Gate 3 با ویژگی‌های دیگر به پلی استیشن 5 منتقل می‌شوند

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی Larian به دارندگان پلی استیشن 5 گفته تمام بهبودهای اعمال شده در نسخه پی‌سی بازی Baldur’s Gate 3 به این کنسول منتقل می‌شوند.

مایکل داوز، مدیر انتشارات Larian، در توئیتی تایید کرد تمام بهبودها و اشکالات رفع شده نسخه استیم به نسخه پلی استیشن 5 انتقال خواهد یافت. همچنین ویژگی‌های دیگری هم خواهیم دید.

این بدان معناست که Larian برنامه دارد Baldur’s Gate 3 را روی پی‌سی و پلی استیشن 5 مشابه یکدیگر به‌روزرسانی کند. این موضوع برای دارندگان کنسول‌ها جای خوشحالی دارد. هنوز تاریخ انتشار این عنوان برای ایکس باکس سریز ایکس/اس مشخص نیست. نسخه سری اس نیاز به بهینه‌سازی و زمان بیشتری دارد.

از زمان عرضه این عنوان روی استیم در هفته گذشته، Larian چندین بار آن را به‌روزرسانی کرده است. همچنین یک به‌روزرسانی فوری و اضطراری هم برای بخش داده‌های داستان شخصی در دسترس قرار گرفت، زیرا بازیکنان ظرفیت آن را تکمیل کرده بودند.

هاتفیکس جدید 2.1 هم قابلیت ذخیره بین پلتفرمی را فعال کرد. طبق گفته Larian، هاتفیکس 3 هم در دست توسعه است و مشکلات بیشتری را در آینده نزدیک رفع می‌کند. نسخه پلی استیشن 5 روز 6 سپتامبر (15 شهریور) عرضه خواهد شد.

اتفاقات زیادی در دنیای مجازی Baldur’s Gate 3 رخ می‌دهند. تعدادی از بازیکنان به‌صورت گروهی کارهای عجیب و غریبی می‌کنند و برخی دیگر هم معتقدند می‌توانند Shadowheart را «درست» کنند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *