گیمینگرویتی

ثبت نام

سم لیک: بازی Alan Wake 2 بخاطر Marvel’s Spider-Man 2 تاخیر خورد

استودیوی Remedy به‌تازگی اعلام کرده بود تاریخ انتشار Alan Wake 2 را با تاخیر 10 روزه به اواخر ماه اکتبر موکول می‌کند. آن‌ها گفتند این کار به دلیل برنامه شلوغ اواسط اکتبر در سال جاری انجام دادند.

به گزارش گیمین‌گرویتی، سم لیک نویسنده و کارگردان بازی‌ در Remedy، اخیرا طی مصاحبه‌ای با IGN مجددا راجع به این تاخیر صحبت کرد. وی گفت آن‌ها نمی‌خواستند با سایر بازی‌های بزرگ این بازه زمانی شلوغ گلاویز شوند؛ خصوصا با Marvel’s Spider-Man 2 که قرار است 20 اکتبر (28 مهر) در دسترس قرار گیرد. تاریخ عرضه قبلی Alan Wake 2 فقط 3 روز با این عنوان فاصله داشت.

سم لیک در پاسخ به سوالی راجع به تاخیر صورت گرفته گفت: «ما به هفته مد نظر خود نگاه کردیم و تمام این بازی‌های غول و درخشان مثل Spider-Man 2 و بقیه به چشممان خورد. احساس کردیم لزومی ندارد با آن‌ها گلاویز شویم. صرفا می‌توانیم چند روز تاریخ عرضه را تغییر دهیم.»

زمانی که اوایل امسال تاریخ انتشار Alan Wake 2 اعلام شده بود، کایل رولی کارگردان این عنوان گفته Remedy نگران بازه زمانی شلوغ آن دوره نیست.

علاوه بر Spider-Man 2، روز 20 اکتبر بازی Super Mario Bros. Wonder هم عرضه می‌شود. این در حالی است که تعدادی از عناوین دیگر مثل Forza Motorsport، Sonic Superstars و Lors of the Fallen در کناری بسیاری دیگر اواسط اکتبر منتشر خواهند شد. Assassin’s Creed Mirage هم قرار بود 12 اکتبر در دسترس قرار گیرد، ولی زمان عرضه آن یک هفته به عقب کشانده شد و حالا 5 اکتبر منتشر می‌شود.

بازی Alan Wake 2 روز 27 اکتبر (5 آبان) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس و پی‌سی عرضه می‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *