گیمینگرویتی

ثبت نام

عنوان Agent قرار بود خطی‌تر از GTA و شبیه به جیمز باند باشد

عنوان Agent از Rockstar را به یاد دارید؟ بازی‌ای که در سال 2007 برای PlayStation 3 معرفی و به عنوان یک عنوان اکشن مخفی کاری در دوران جنگ سرد رونمایی شد. این بازی قرار بود به‌روزرسانی‌های پراکنده‌ای دریافت کند، قبل از اینکه در نهایت علامت تجاری آن رها شود و از وب‌سایت توسعه‌دهنده حذف شد. با این حال، جزئیات جدیدی به لطف Obbe Vermeij، مدیر فنی سابق Rockstar North که از 1999 تا 2009 در این استودیو کار می‌کرد، در دسترس است.

به گزارش گیمین‌گرویتی او اشاره کرد که پس از Grand Theft Auto: San Andreas، تیم می‌خواست کار متفاوتی انجام دهد. “Rockstar San Diego روی یک بازی به سبک جیمز باند کار می کرد. [رئیس سابق Rockstar North] لسلی بنزیس مشتاق بود که کار مشابهی انجام دهد. ما یک دمو انجام دادیم که برخی کارهای جاسوسی را در San Andreas انجام می دادیم. فکر می‌کنم یک گلایدر دستی و یک ماشین در حال تبدیل شدن به یک زیردریایی یا چیزی شبیه به آن وجود داشت.»

این پروژه آنقدر استودیوهای سن دیگو و نیویورک را تحت تأثیر قرار داد که شروع به کار روی آن کردند. با این حال، توسعه Grand Theft Auto 4 نیز در حال شروع بود. “ایده این بود که تیم در North تقریباً به طور مساوی تقسیم شوند. نیمی از ما روی Grand Theft Auto (4) بعدی و نیمی دیگر روی Agent کار می کردیم.”

این بازی که به طور داخلی به عنوان Jimmy (نسخه اسکاتلندی جیمز) شناخته می‌شد، خطی تر از Grand Theft Auto بود و مکان هایی مانند یک شهر فرانسوی در دریای مدیترانه، یک استراحتگاه اسکی سوئیسی، قاهره و یک تیراندازی فضایی عظیم با لیزر داشت. این عنوان یک “جیمز باند کلاسیک” بود.” تیم بیش از یک سال روی آن کار کرد، اما “پیشرفت آنطور که امیدوار بودیم نبود”.

در نهایت، جیمی “حواس پرتی زیادی” تلقی شد و بنابراین کنار گذاشته شد. Obbe معتقد است که یکی دیگر از شرکت های Rockstar توسعه را بر عهده گرفت، اما هرگز به پایان نرسید. با این وجود، شنیدن آنچه می توانست باشد جالب است.

Rockstar Games در حال حاضر روی Grand Theft Auto بعدی کار می کند که اولین تریلر خود را در اوایل دسامبر دریافت می کند. بر اساس پیش بینی های Take-Two، می تواند قبل از آوریل 2025 راه اندازی شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *