گیمینگرویتی

ثبت نام

انیمه Lazarus توسط خالق Cowboy Bebop ساخته می‌شود

به گزارش گیمین‌گرویتی، شبکه استریمینگ Adult Swim در روز پنجشنبه اعلام کرد که انیمه جدیدی با نام Lazarus می‌سازد که کارگردان و نویسنده‌اش هم کسی نیست جز شینیچیرو واتانابه، خالق انیمه Cowboy Bebop. واتانابه با همکاری استودیو ماپا (سازنده انیمه‌هایی مانند فصل آخر اتک آن تایتان، چینساو من، جوجوتسو کایزن) این انیمه را برای برنامه Toonami که در اصل مال Adult Swim است و در ژاپن پخش می‌شود خواهد ساخت.

چد استاهلسکی، کارگردان فیلم‌های جان ویک صحنه‌های اکشن انیمه را طراحی می‌کند، کاماسی واشینگتون موسیقی‌های سبک جَز انیمه را می‌سازد و Sola Entertainment هم تهیه کننده این انیمه خواهد بود. موسیقی متن لازاروس که یک اثر علمی تخیلی است از موسیقی‌های مختلفی در سبک‌های مختلف تشکیل خواهد شد که تعداد زیادی از آنها را گروه Floating Points و Bonobo خواهند نواخت.

شبکه Adult Swim در خلاصه‌ای از سریال لازاروس می‌نویسد:

«سال 2052. صلح و آرامش تمام جهان را فرا گرفته، و دلیل این امر چیزی نیست جز اینکه بشر توانسته راهی برای خلاصی از هر نوع درد و رنج را بیابد. دکتر اسکینر، نوروساینتیست (دانشمند اعصاب و روان)، برنده جایزه نوبل، توانسته دارویی با نام هاپونا بسازد که به شکل معجزه‌آسایی همه دردها را درمان می‌کند و گویا هیچ عوارض جانبی‌ای هم ندارد. مدت زمان زیادی نمی‌گذرد که هاپونا در تمام جهان همه گیر می‌شود و داشتنش برای هر کسی الزامی تلقی می‌گردد. با این حال دکتر اسکینر بعد از معرفی رسمی هاپونا به ناگهان غیب می‌شود.

سه سال از این واقعه می‌گذرد و دکتر اسکینر دوباره به میادین باز می‌گردد، اما این بار در قالب نابودکننده زندگی‌ها. اسکینر اعلام می‌کند که هاپونا نیمه‌عمر کوتاهی دارد. هر کس که از این دارو مصرف کرده باشد در طول سه سال از دنیا خواهد رفت. مرگ در راه این دنیای گناه‌آلود است و متوقف هم نمی‌شود.

در واکنش به این اتفاق هولناک، پنج مامور خبره از سرتاسر جهان دور هم می‌آیند تا راه حلی برای مقابله با نقشه شوم دکتر اسکینر پیدا کنند. این گروه لازاروس نام دارند و می‌خواهند با پیدا کردن اسکینر، تا زمان انسانیت تمام نشده، پادزهری برای داروی مرگبارش بیابند.»

دیروز بود که رویداد Toonami on the Green برگزار شد و شرکت کنندگان توانستند نگاهی کلی به انیمه لازاروس داشته باشند.

واتانابه تا کنون سابقه ساخت انیمه‌های موفق زیادی را داشته، که گل سرسبد آنها Cowboy Bebopاست؛ البته او انیمه کوتاه Blade Runner: Black Out 2022 را هم کارگردانی کرده است. سال پیش بود که فیلم کوتاه واتانابه با نام A Girl Meets a Boy and a Robot هم روی پرده نمایش رفت.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *