گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: فیلم Bloodborne در دست ساخت قرار دارد

شرکت سونی طی چند سال اخیر گام‌های بلندی برای گسترش برند پلی استیشن در رسانه‌هایی غیر از بازی‌های ویدیویی برداشته است. پروژه‌هایی مثل سریال‌های تلویزیونی The Last of Us و Twisted Metal در کنار فیلم‌های سینمایی Uncharted و Grand Turismo حاکی از همین موضوع هستند. به گزارش گیمین‌گرویتی، ظاهرا فیلم Bloodborne هم به این لیست اضافه خواهد شد.

بازی تحسین شده اکشن نقش‌آفرینی Bloodborne از استودیوی FromSoftware سال 2015 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. با وجود اینکه سونی گوش شنوا به درخواست‌های گسترده برای ریمستر (یا حتی یک پورت) نمی‌دهد، ظاهرا هنوز قصد استفاده از این آی‌پی را دارد و می‌خواهد آن را برای سینما اقتباس کند.

این خبر توسط Daniel Richtman اینسایدر شناخته شده دنیای سینما منتشر شده است. او این گزارش را در پستی جدید برای صفحه Patreon خود ارائه داد. Richtman همچنین مدعی شد نویسندگی فیلم بر عهده Darren Lemke (شناخته شده برای Lost و Shazam! و The Wheel of Time) و تهیه کنندگی آن وظیفه Lorenzo Di Bonaventura (دارای Transformers در کارنامه) است.

وقتی ماهیت مبهم سبک داستان‌سرایی بازی Bloodborne و خاص بودن آن در حوزه بازی‌های ویدیویی را در نظر می‌گیریم، کنجکاو می‌شویم که بدانیم اقتباس سینمایی آن چگونه خواهد بود. البته شکی نیست که شهر Yharnam سوژه‌ای فوق‌العاده با پتانسیلی بالا برای ارائه داستان‌های خارق‌العاده است.

سونی همچنین آی‌پی‌های زیاد دیگری از پلی استیشن را برای ساخت فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی مثل Ghost of Tsushima و God of War در کنار Horizon را برای آینده در نظر گرفته است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *