گیمینگرویتی

ثبت نام

شش بازی بزرگ مورد انتظار نوامبر ۲۰۲۰

ماه نوامبرنزدیک است؛ ماهی که در آن علاوه بر انتشار دو کنسول نسل نهمی ایکس باکس سریز ایکس و پلی استیشن ۵، قرار است شاهد انتشار عناوین بزرگ AAA و مطرحی چون بازی‎های یوبیسافت، استودیو CD Projekt Red، شرکت اکتیویژن و برخی دیگر باشیم.

بنابراین اگر نمی‌‎دانید بزرگ‌ترین عناوین ماه نوامبر چیست، ما شما را با شش بازی برتر این ماه آشنا می‌سازیم تا اطلاعات کافی درباره آنها بدست آورید.

بازی Cyberpunk 2077/ پلتفرم PS4, Xbox One, PC, Google Stadia

قطعا یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های ماه نوامبر،  Cyberpunk 2077 آخرین ساخته‌ی استودیو لهستانی CD Projekt Red است. عنوانی که سال‌ها انتشار آن متوقف شد و در نهایت اواخر دهه اخیر شاهد نمایش مجدد آن بودیم. شخصیت اصلی بازی آن V نام دارد و قرار است منتظر انتشار آن در تاریخ ۲۹ آبان یا ۱۹ نوامبر برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی (‌PC) و گوگل استیدیا باشیم.

استودیو CD Projekt Red با سابقه درخشانی که در توسعه بازی‌های ویدئویی دارد، سعی داشته به عرضه محصولی بپردازد که نه تنها بزرگ بوده، بلکه از گیم پلی پرجزئیات برخوردار است. به هر حال اگر می‌خواهید تجربه فوق العاده داشته باشید، Cyberpunk 2077 همان بازی خواهد بود.

بازی Spider-Man: Miles Morales/ پلتفرم PS5/PS4

در جریان رویداد ماه ژوئن بود که بازی انحصاری پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ به نام  Spider-Man: Miles Morales استودیو Insomniac Games خوانده می‌شود. بازی‌ای که قرار است دنباله مستقیمی برای داستان نسخه اصلی باشد.

این نسخه دارای کیفیت گرافیکی و گیم پلی بهبود‌یافته‌تری نسبت به نسخه سال ۲۰۱۸ است. در این بازی نقش آفرینی جهان آزاد، بازیکنان نقش قهرمان عنکبوتی به نام Miles Morales را ایفا می‌کنند و در واقع داستان وقایع پس از Spider-Man سال ۲۰۱۸ را روایت خواهد کرد.

بنابراین بازیکنان بیشتر در همان منطقه هارلم نیویورک زادگاه Morales گیم پلی را تجربه می‌کنند. یکی از باس‌هایی که قرار است در نسخه جدید Spider-Man مشاهده کنیم، The Tinkerer است. این بازی انحصاری کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی پلی استیشن است و با وضوح ۴K/60fps روی پلی استیشن ۵ اجرا خواهد شد.

تاریخ عرضه آن نیز ۱۲ نوامبر یا ۲۲ آبان امسال خواهد بود.

بازی Assassin’s Creed: Valhalla /پلتفرم PS5, Xbox Series X|S, Xbox One, PS4, PC

عنوان بعدی که قرار است در نوامبر امسال راهی بازار شود، Assassin’s Creed: Valhalla شرکت یوبیسافت است. عنوانی از فرنچایز محبوب Assassin’s Creed که این بار قرار است روایت‌گر داستان وایکینگ‌های اسکاندیناوی باشد.

این بازی بی‌شک یکی از موردانتظارترین عناوین سال ۲۰۲۰ به حساب میآید که مشتاقان کمی ندارد. در حقیقت این نسخه جانشینی برای Assassin’s Creed: Odyssey بوده و سبک آن جهان باز نقش آفرینی محسوب می‌شود.

داستان آن به قرن ۹ میلادی در انگلستان بازمی‌گردد. گیم پلی گفته شده است کوتاه‌تر از نسخه قبلی سری (Assassin’s Creed: Odyssey) خواهد بود. انتشار این بازی در تاریخ ۱۰ نوامبر یا ۲۰ آبان، همزمان با عرضه کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس خواهد بود.

این بازی بصورت میان‌نسلی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم عرضه می‌شود.

 بازی Dirt 5/ پلتفرم Xbox One, PS4, PC

یکی از عناوین مورد انتظار ما در نوامبر ۲۰۲۰، بازی شبیه ساز رالی Dirt 5 شرکت Codemasters است. این عنوان مملو از آدرنالین بوده و هیجانی کامل را در هنگام انجام گیم پلی آن تجربه خواهید کرد. این نسخه هشتمین عنوان از سری Dirt و چهاردهمین عنوان سری Colin McRae Rally محسوب می‌شود.

بازی Dirt 5 با تاخیرهای پی در پی رو به رو شد و در نهایت ۶ نوامبر یا ۱۶ آبان پیش از عرضه کنسول‌های نسل نهمی انتشار پیدا می‌کند. این عنوان را قرار است روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس تجربه کنیم.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War/ پلتفرم PS5, Xbox Series X|S, Xbox One, PC

قطعا یکی از عناوین مورد انتظار سال ۲۰۲۰ در سبک شوتر اول شخص، Call of Duty: Black Ops Cold War است. اثری که توسط دو استودیو Raven Software و Treyarch تحت توسعه قرار دارد. این بازی برای انتشار در ماه نوامبر برنامه ریزی شده، ماهی که برای گیمرها یک برهه قابل توجه در طول سال است.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War شامل بخش تک نفره با داستانی غنی‌ست که شخصیت‌هایی چون Frank Woods و Alex Mason را دربرمی‌گیرد که وقایع آن بعد از نسخه اول سری Black Ops رخ می‌دهد. همچنین فارغ از بخش چندنفره، این بازی بمانند بقیه Call Of Dutyهای ساخته شده توسط تریارک، شامل بخش زامبی نیز می‌شود.

Black Ops Cold War بیشتر دوره جنگ سرد را روایت می‌کند. این بازی در ۱۳ نوامبر یا ۲۳ آبان برای پلی استیشن ۴، ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پی سی و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

 بازی Football Manager 2021 /پلتفرم PC, Google Stadia, Xbox Series X|S, Xbox One

در لیست ما عناوین مختلفی هستند که عمدتا بازی‌های AAA نوامبر محسوب می‌شوند. یکی دیگر از آنها بازی Football Manager 2021 نام دارد. این بازی در سبک شبیه‌ساز مدیریت فوتبال بوده و شما را در نقش مربی قرار می‌دهد.

این بازی توسط استودیو Sports Interactive توسعه یافت و به عنوان Football Manager 2021 شناخته می‌شود. اگر از طرفداران فوتبال منحصربفرد هستید که نقش سرمربی را ایفا نمایید، قطعا این عنوان می‌تواند برای شما جذاب باشد.

هر سال تقریبا شاهد انتشار نسخه جدید سری Football Manager هستیم و سال ۲۰۲۰ نیز این گونه است. این عنوان در تاریخ ۴ آذر یا ۲۴ نوامبر برای کنسول نسل فعلی و نهم Xbox، در کنار PC منتشر خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانید رجوعی به سایت اصلی آن داشته باشید.

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “شش بازی بزرگ مورد انتظار نوامبر ۲۰۲۰”

  1. محمد سلیمان پور گفت:

    لیموشو بدم هلوشو بدم؟
    من:
    همشو بده ??
    مورد انتظار ترین ها برام سایبرپانک و اساسین هستن ??

  2. برای من اساسین از همه بیشتر مورد انتظارمه بعد از اون COD البته منظور از COD بیشتر بخش چند نفره اشه 😀
    بعد این دو سایبرپانک هم برام جذابه.

  3. برای من اساسین از همه بیشتر مورد انتظارمه بعد از اون COD البته منظور از COD بیشتر بخش چند نفره اشه 😀
    بعد این دو سایبرپانک هم برام جذابه.

  4. RantaroX گفت:

    نوامبر عجب ماهیه
    انتشار کنسول‌های نسل نهم و کلی بازی خفن
    بشدت منتظر Cyberpunk 2077 هستم
    ببینم این بار CDPR چکار میکنه
    با The Witcher 3 که ترکوند
    ولی این بار چه اتفاقی می‌افته، فقط خدا میدونه

  5. MohammadReza گفت:

    جدا Hyrule Warriors نیست؟

  6. MohammadReza گفت:

    جدا Hyrule Warriors نیست؟

  7. مظلوم هایریول واریورز
    مقنوم هایریول واریورز

  8. مظلوم هایریول واریورز
    مقنوم هایریول واریورز

  9. maho700 گفت:

    با این که همشون جز مورد انتظار ترین ها هستن ولی انتخاب من ، بازی dirt هستش
    خیلی وقته دلم برای یه بازی ریسینگ و شبیه ساز تنگ شده
    دسترسی به فورتزا که ندارم ، نید فور اسپید ها هم که ….

  10. maho700 گفت:

    با این که همشون جز مورد انتظار ترین ها هستن ولی انتخاب من ، بازی dirt هستش
    خیلی وقته دلم برای یه بازی ریسینگ و شبیه ساز تنگ شده
    دسترسی به فورتزا که ندارم ، نید فور اسپید ها هم که ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *