گیمینگرویتی

ثبت نام

343 Industries در حال کار روی بخش داستانی Halo جدید روی Unreal Engine است

روزنامه نگاری ادعا کرده که 343 Industries، استودیوی مایکروسافت، در حال کار بر روی یک بخش داستانی جدید Halo در Unreal Engine است.

در آخرین پادکست Seasoned Gaming، سردبیر کل Ains گفته است که او می داند که، اگرچه در حال حاضر اطلاعات خاصی ندارد، اما یک تیم در داخل 343 Industries در حال کار بر روی بخش داستانی جدیدی جدیدی برای Halo بعدی است. به گفته Ains، بسیاری از طرفداران از او پرسیده اند که آیا او اطلاعاتی در مورد بخش داستانی جدید جدید Halo دارد، که پس از آن Ains موارد زیر را گفت:

“پاسخ من این است: چیز خاصی نمی‌دانم.”، او در طول پادکست گفت. “آنچه می‌توانم بگویم این است که می‌دانم آنها یک تیم [در 343 Industries] دارند که در حال کار روی بخش داستانی Halo بعدی هستند. این پروژه بخشی از  پروژه ساخت نسل بعدی Halo روی Unreal Engine به شمار می‌رود.”

Ains اضافه کرد: “زودترین زمانی که انتظار می‌رود بخش داستانی جدید Halo را خارج از Firefight و چیزهایی که در Halo Infinite انجام می‌شود ببینم، چند سال دیگر است. قرار است مدتی طول بکشد، پس منتظر آن نباشید.”

اوایل امسال، پس از خروج شخصیت‌های کلیدی از استودیو، جیسون شرایر، روزنامه‌نگار بلومبرگ، گزارش داد که 343 Industries در حال بازسازی داخلی است. علاوه بر اخراج حداقل 95 کارمند، گفته می‌شود که استودیو موتور Halo SlipSpace را به نفع Unreal Engine کنار گذاشته است. همانطور که توسط شرایر گزارش شده است، یک تیم در 343 در حال آزمایش موتور بازی Epic بوده و به طور فعال روی ارائه‌ها برای بخش‌های جدید این فرنچایز کار می‌کند.

بهتر این اطلاعات را با کمی احتیاط در نظر بگیرید، زیرا این اطلاعات هنوز به هیچ وجه تایید نشده است. از سوی دیگر، پس از انتشار Halo Infinite در دسامبر 2021، منطقی است اگر 343 در حال کار کردن روی بخش داستانی جدید Halo باشد. به محض اینکه اطلاعات بیشتری در مورد آینده فرنچایز Halo به دست آید، به‌روز‌رسانی‌های بیشتری انجام خواهد شد.

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *