گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Assassin’s Creed: Valhalla موفق‌ترین آغاز در تمام مجموعه‌ی Assassin’s Creed بوده‌است

به تازگی بازی Assassin’s Creed: Valhalla به صورت همزمان با کنسول‌های نسل نهمی XBOX منتشر شده‌است، به گزارش گیمین‌گرویتی این بازی موفق شده‌است تا به بهترین شروع مجموعه‌ی محبوب Assassin’s Creed تبدیل شود.

شرکت Ubisoft تایید کرده‌است که Valhalla در هفته‌ی اول عرضه‌ی خود بیشتر از هر Assassin’s Creed دیگری فروش داشته‌است، همینطور این بازی با فضای وایکینگی خود موفق شده‌است تا به موفق‌ترین شروع در بازی‌های تاریخ Ubisoft بر روی رایانه‌های شخصی تبدیل شود.

تهیه کننده‌ی بازی :Assassin’s Creed Valhalla در مورد موفقیت این بازی گفت:

“ما بسیار بابت واکنش‌های مشتاقانه‌ی هوداران خوشحالیم و می‌خواهیم از هواداران بابت پشتیبانی فوق‌العاده‌شان قدردانی کنیم. عرضه کردن این بازی در شرایط همه‌گیری کرونا به معنی واقعی کلمه یک مسابقه‌ی استقامت برای تیم ما بود و این بسیار خوشحال کننده‌است که بازیکنان از بازی اینقدر زیاد لذت می‌برند. عرضه‌ی بازی فقط یک شروع است و ما برای عرضه‌ی محتوای قوی برای بازی برنامه داریم تا بازیکنان را در حماسه‌ی وایکینگی یگانه‌‌ی شان غوطه‌ور نگه داریم.”

شرکت Ubisoft هم بیانیه‌ی زیر را در مورد Valhalla منتشر کرد:

“بازیکنان در حال حاضر به ماجراجویی‌شان در Assassin’s Creed Valhalla علاقه مند هستند و بیش از ۴ میلیون کیلومتر را پوشانده‌اند، آن‌ها شهرک‌های خودشان را می‌سازند (تا کنون قفل ۵۵ میلیون ساختمان از زمان عرضه‌ی بازی، باز شده‌است.) و به طور کامل در فرهنگ Norse و Saxon غوطه‌ور شده‌اند و مشغول به بازی‌کردن Orlag هستند (تا کنون ٣.۵ میلیون بازی Orlag برده شده‌اند.)، و از مسابقات نوشیدن و پرواز لذت می‌برند. (تاکنون ١.۵ میلیون بازیکن برنده‌ی مسابقه‌ی نوشیدن از زمان عرضه‌ی بازی شده‌اند.)”

بازی Assassin’s Creed: Valhalla مورد توجه منتقدان و بازیکنان قرار گرفته و توانست بعد از سال‌ها Call Of Duty را در جداول فروش شکست دهد. این بازی اکنون بر روی PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, Stadia در دسترس است همینطور Valhalla بر روی رایانه‌های شخصی از طریق Epic Games و Uplay در دسترس است.

نظرتان در مورد موفقیت Assassin’s Creed: Valhalla را با ما درمیان بگذارید.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “بازی Assassin’s Creed: Valhalla موفق‌ترین آغاز در تمام مجموعه‌ی Assassin’s Creed بوده‌است”

  1. محمد سلیمان پور گفت:

    این حجم از استقبال نشون میده که اگه یوبیسافت بازی خوب بسازه مردم هم خوب استقبال میکنن امیدوارم این روندش رو روز به روز بهتر کنه

  2. محمد سلیمان پور گفت:

    این حجم از استقبال نشون میده که اگه یوبیسافت بازی خوب بسازه مردم هم خوب استقبال میکنن امیدوارم این روندش رو روز به روز بهتر کنه

  3. BasedBanana گفت:

    خداروشكر (:

  4. BasedBanana گفت:

    خداروشكر (:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *