گیمینگرویتی

ثبت نام

فیل اسپنسر: کاربران PS5, Nintendo Switch, Steam Deck و ROG Ally بخشی از جامعه XBOX هستند

مدیر ایکس باکس فیل اسپنسر در مصاحبه ای با نشریه ژاپنی Famitsu فاش کرد که معتقد است بازیکنان PS5 و Nintendo Switch نیز به همراه بازیکنان Xbox Series X/S، Xbox One و PC بخشی از خانواده Xbox هستند.

اسپنسر این بیانیه را در پاسخ به سوالی در مورد چشم انداز مایکروسافت پس از ادغام موفقیت آمیز Activision Blizzard صادر کرد. اسپنسر همچنین گفت که کاربران Steam Deck و Asus ROG Ally را نیز بخشی از جامعه Xbox می داند.

به گفته اسپنسر، بازیکنان پلتفرم های مختلف به دلیل این واقعیت که چندین بازی توسعه یافته توسط استودیوهای متعلق به ایکس باکس در دسترس و در سایر پلتفرم ها مانند Redfall ، Starfield و به تازگی Call of Duty: Modern Warfare 3 در دسترس هستند، بخشی از جامعه ایکس باکس محسوب می شوند. اسپنسر همچنین گفت که این ادغام اکنون به مایکروسافت اجازه می دهد تا بازی های بیشتری را نسبت به قبل در پلتفرم های بیشتری منتشر کند.

مایکروسافت ادغام Activision Blizzard را در ماه گذشته به پایان رساند، که منجر به ورود انواع فرنچایزها، از جمله Diablo، Warcraft و Call of Duty، تحت چتر Xbox شد. اسپنسر پیشتر گفته بود که علیرغم این ادغام، Call of Duty هیچ محتوای انحصاری برای Xbox نخواهد داشت.

Activision Blizzard و Microsoft همچنین فاش کرده اند که Call of Duty و Diablo تا پایان سال به Game Pass نخواهند آمد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *