گیمینگرویتی

ثبت نام

احتمال عرضه بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol 1 برای PS4

اواخر سال جاری طرفداران قدیمی و زخم خورده Metal Gear بالاخره می‌توانند بازگشتی دوباره به تعدادی از بازی‌های کلاسیک این مجموعه داشته باشند. این کار به لطف انتشار Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 انجام خواهد شد. به گزارش گیمین‌گرویتی، به‌نظر می‌رسد بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 برای PS4 هم منتشر می‌شود.

شرکت کونامی تاکنون اعلام کرده که این کالکشن برای کنسول‌های نسل فعلی، پی‌سی و نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود. اما به‌نظر می‌رسد نسخه پلی استیشن 4 هم در دست ساخت قرار دارد. این اطلاعات براساس رده بندی سنی ESRB برای این کالکشن به‌دست آمده است که در آن نسخه پلی استیشن 4 هم ذکر شده است. جالب اینجاست که وجود نسخه پلی استیشن 4 در این رده بندی سنی برای چندین هفته ادامه داشته است. بنابراین مشخص نیست این یک اشتباه بوده یا کونامی در نهایت این موضوع را تایید می‌کند.

Metal Gear Solid: Master Collecion Vol , 1 روز 24 اکتبر (2 آبان) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس، نینتندو سوئیچ و پی‌سی عرضه خواهد شد. با توجه به گزارشات غیر رسمی، Vol. 2 هم در دست ساخت قرار دارد که البته به‌نظر می‌رسد کونامی هم اشاراتی به آن داشته است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *