گیمینگرویتی

ثبت نام

آی‌پی جدید استودیوی Respawn توسط کارگردان Titanfall 1 و 2 ساخته می‌شود

استودیوی Respawn اخیرا بازی Star Wars Jedi: Survivor را منتشر کرد که عنوان مورد انتظار AAA عظیمی بود. اما با توجه به سابقه این استودیو جای تعجب نیست که همواره طرفداران علاقه‌مند باشند تا بدانند کار بعدی این استودیو چه خواهد بود.

استودیوی Respawn چندین پروژه در دست توسعه دارد. به گزارش گیمین‌گرویتی، یکی از این پروژه‌ها با توجه به فراخوان‌های کاری چند سال اخیر قرار است یک آی‌پی کاملا جدید باشد. وینس زمپلا، مدیر عامل Respawn، در مصاحبه‌ای با Axios اطلاعات بیشتری در رابطه با پروژه مذکور به اشتراک گذاشت.

طبق گفته زمپلا، تیمی »بسیار کوچک« با »آزادی کامل« در حال حاضر مشغول کار روی پروژه‌ای جدید هستند و می‌خواهند »سرگرمی را در چیزی جدید پیدا کنند.« نکته جالب توجه اینجاست که رهبری پروژه بر عهده استیو فوکودا، کارگردان Titanfall 1 و 2 است.

همان‌طور که گفتیم، این استودیو در حال حاضر پروژه‌های دیگری هم در دست توسعه دارد. از بین این پروژه‌ها یکی از آن‌ها بازی تیراندازی اول شخص Star Wars و عنوان استراتژی Star Wars است که با همکاری Bit Reactor ساخته می‌شود. می‌توان فرض کرد که دنباله Star Wars Jedi: Survivor هم ساخته خواهد شد. همچنین برای Apex Legends هم محتویات جدیدی در دسترس قرار می‌گیرد. با این حال، متاسفانه به‌نظر می‌رسد به این زودی‌ها Titanfall 3 را نمی‌بینیم.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *