Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
سم لیک خواستار ساخت یک IP جدید با تم دارک فانتزی است - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

سم لیک خواستار ساخت یک IP جدید با تم دارک فانتزی است

به گزارش گیمین‌گرویتی،سامی آنترو یاروی، معروف به نام مستعار “سم لیک”، تمام دوره حرفه‌ای خود را در شرکت Remedy Entertainment بوده است. او از سال 1996 و با بازی Death Rally شروع به نویسندگی بازی‌های Remedy کرد، اگرچه وقتی که چهره‌اش برای شخصیت اصلی بازی Max Payne استفاده شد، واقعاً به شهرت رسید.

این سنت با آخرین انتشار استودیو، Alan Wake 2، که در جمعه گذشته با تحسین گسترده منتشر شد، دوباره اتفاق افتاد. در این بازی ترس بقا، سم لیک برای شخصیت Alex Casey، همکار FBI شخصیت قابل بازی Saga Anderson، موشن کپچر (شامل اسکن چهره) اجرا کرد. نقد ما از این بازی را در اینجا بخوانید.

در گفت‌و‌گو با GQ در مورد آینده خود بعد از Alan Wake 2، سم لیک گفت که ممکن است در آینده بازنشسته شود، اما قبل از آن داستان‌های دیگری در دست دارد که طراحی کرده است. او به یکی از آن‌ها اشاره کرد: یک بازی فانتزی، تاریک و گاثیک با بودجه بزرگ.

«پس، به سوال شما باز می‌گردم. آیا ممکن است به سمت این پروژهای دیگر بروم؟ بله، هنوز فکر می‌کنم که این امکان وجود دارد. زمانی خواهد بود که بازنشسته شوم. فقط اینکه… همه اینها جذاب بوده است. داستان‌های دیگری وجود دارد که علاقه‌‌مندم بگویم.

یکی از این داستان‌ها یک بازی فانتزی تاریک و گاثیک با بودجه عظیم بود که هنوز برای هیچ کاری آن را استفاده نکرده‌ام.»

این اشاره کوتاه کافی بود تا طرفداران را به تفکر بیندازد، درباره اینکه چه حسی دارد چنین بازی‌ای توسط Remedy ساخته شود. آیا این بازی یک بازی جهان‌بازخواهد بود؟ در یک گفت‌و‌گو اخیر با Wccftech، سم لیک گفت:

«به نوعی حس می‌کنم که Control یک گام در همان جهت به نحوی موفقیت‌آمیز بود. یعنی این نوع طراحی نیمه جهان‌باز، که در حال حاضر در Alan Wake 2 انجام دادیم. آینده نشان خواهد داد چقدر می‌خواهیم با بازی‌های دیگر در همان جهت برویم.»

اگرچه جذاب بنظر می‌آید، اما نمی‌توان پیش‌بینی کرد آیا آرزوی سم لیک به واقعیت میپیوند و چنین بازی‌ای توسط Remedy ساخته خواهد شد. در پایان، Remedy  با چهار پروژه دیگر در دست ساخت دارد: Control 2، یک نسخه چندنفره از Control، بازسازی Max Payne برای Rockstar و اولین بازی لایو‌سرویس با نام Vanguard.

سم لیک در مارس ماه سال آینده 54 ساله خواهد شد، و حتی با سرعت از توسعه Remedy، ممکن است تا دهه بعدی موقعیتی نباشد که استودیو ایده این نویسنده را اجرا کند. بیاید امیدوار باشیم که او پیش از این اتفاق، بازنشسته نشود.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *