Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
شایعه: کنسول Nintendo Switch 2 با 12 گیگ رم و DLSS 3.1 و Ray Tracing است - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: کنسول Nintendo Switch 2 با 12 گیگ رم و DLSS 3.1 و Ray Tracing است

به گزارش گیمین‌گرویتی، نینتندو دموهای فناوری کنسول‌های نسل بعدی خود را به توسعه‌دهندگان شریک خود در پشت در‌های بسته در Gamescom نشان داده است. همچنین وب‌سایت‌های Eurogamer و VGC به تازگی این موضوع را تایید کرده‌اند. در پی این گزارشات، جزئیات بیشتری در مورد جانشین کنسول Switch گفته شد.

به گفته فلیپه لیما، سردبیر وب‌سایت برزیلی Universo Nintendo، جانشین کنسول Switch با ۱۲ گیگابایت حافظه RAM عرضه خواهد شد. برای مقایسه، کنسول‌های PS5 و Xbox Series X  دارای ۱۶ گیگابایت RAM هستند، در حالی که Xbox Series S دارای ۱۰ گیگابایت RAM است.

همچنین لیما ادعا می‌کند که دموی Matrix Awakens که به گفته گزارشگران، نینتندو در Gamescom به توسعه‌دهندگان نمایش داده است، از DLSS 3.1 و نه DLSS 3.5 استفاده میکند و همچنین مطابق با گزارش‌های دیگر، این کنسول تکنولوژی ray tracing نیز برخوردار است.

قبلاً از لیکر‌ها نیز ادعا شده بود که کنسول Switch 2 (یا هر چیزی که در نهایت به آن میگوییم) دارای صفحه نمایش LCD ۸ اینچی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد‌ بود و همچنین از کارتریج‌ها به عنوان رسانه‌های فیزیکی استفاده خواهد کرد.

همچنین Universo Nintendo به تازگی نیز ادعا کرده است که یک نمایش Nintendo Direct در هفته آینده برنامه‌ریزی شده است، اما اینکه آیا این مربوط به کنسول نسل بعدی این شرکت است یا‌خیر، هنوز مشخص نیست.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *