Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
سازندگان Alan Wake 2 بخاطر احساس آسیب پذیری بیشتر بازیکن از Resident Evil الهام گرفتند - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

سازندگان Alan Wake 2 بخاطر احساس آسیب پذیری بیشتر بازیکن از Resident Evil الهام گرفتند

کایل رولی، کارگردان بازی Alan Wake 2، اعلام کرده است که تیم توسعه استودیو Remedy از فرنچایز Resident Evil به عنوان وسیله‌ای برای ایجاد احساس آسیب‌پذیری در بازیکنان در بازی Alan Wake 2 الهام گرفته است. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

رولی در مصاحبه‌ای با آخرین شماره مجله EDGE توضیح داد که چگونه مجموعه‌های ترسناک بقای کپکام فراتر از استفاده هوشمندانه از زاویه دوربین بازی بر تیم تأثیر گذاشته است.

«بله زاویه دوربین و مواردی ازاین‌دست، ارجاعات خوبی از بازی‌های اخیر Resident Evil وجود دارد که ما به آنها نگاه کردیم؛ اما نه فقط به این دلیل که می دونید برای آنها کارساز بوده باشد، بلکه بیشتر شبیه این است که چگونه به ما کمک می‌کند تا نوع تجربه‌ای را که می‌خواهیم بسازیم؟ بیشتر شبیه به حالتی دلگیرکننده و ترسناک که باعث می‌شود بازیکن احساس آسیب‌پذیری بیشتری کند و دشمنان ترسناک‌تر، خوف برانگیز به نظر برسد؛ به‌گونه‌ای که بازیکن جلو آنها احساس ناتوانی کند!»

برخلاف نسخه قبلی خود، قسمت دوم آلن ویک یک تجربه کامل ترسناک بقا است و منطقی خواهد بود که Remedy برای الهام‌گرفتن به Resident Evil نگاه کند. بازی مورد انتظار Alan Wake 2 در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳ برای PS5، PC و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *