Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
تطبیق مجدد اولویت‌ها باعث اخراج ۳۲ نفر از کارکنان Striking Distance شد - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

تطبیق مجدد اولویت‌ها باعث اخراج ۳۲ نفر از کارکنان Striking Distance شد

استودیو Striking Distance، سازنده بازی ترسناک بقا سال ۲۰۲۲ و جانشین معنوی Dead Space یعنی بازی The Callisto Protocol، سی دو نفر از کارمندان خود را در اقدامی برای «تطبیق مجدد اولویت‌های استودیو برای موقعیت بهتر پروژه‌های فعلی و آینده خود برای موفقیت» اخراج کرده است. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

اولین‌بار کاربر ایکس (توییتر سابق) یعنی bogorad222 مطلع شده بود و از طرفی دیگر، توسط وب‌سایت IGN نیز تأیید شد که بیش از ۳۰ کارمند تحت‌تأثیر اخراج‌های اخیر قرار گرفتند.

در بیانیه‌ای که به IGN ارسال شد، سخنگوی کمپانی Krafton تأیید کرد که ۳۲ نفر از کارمندان Striking Distance اخراج شدند.

«استودیو Striking Distance و Krafton تغییرات استراتژیکی را اعمال کرده که باعث شده اولویت‌های استودیو مجدداً تنظیم تا بتواند پروژه‌های فعلی و آینده‌اش را در موقعیت بهتری قرار دهد؛ متأسفانه این تغییرات بر ۳۲ کارمند تأثیر گذاشته است؛ ارج‌نهادن به کمک‌های ارزشمند هر یک از اعضای تیم در حال خروج از استودیو با حمایت مادی در قالب خدمات جابه‌جایی و بسته‌های پایان کار هدف‌مند اولویت اصلی ما در این لحظه دشوار است.»

استودیو Striking Distance بیش از سه سال پیش تأسیس و توسط گلن اسکوفیلد، خالق فرانچایز محبوب Dead Space و یکی از بنیان‌گذاران Sledgehammer Games، رهبری می‌شود.

این استودیو در ابتدا برای ساخت یک بازی روایی محور در دنیای PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) تشکیل تأسیس شده بود که بعداً با نام The Callisto Protocol تغییر نام داد بااین‌حال، در ماه می ۲۰۲۲، اسکوفیلد اعلام کرد که Callisto Protocol دیگر در جهان PUBG وجود ندارد و اظهار داشت که «در دنیای خودش رشد کرده است.»

بااین‌حال، زمانی که The Callisto Protocol منتشر شد، با نقدهای متفاوت و مشکلات متعددی مواجه شد؛ از مشکلات عملکردی گرفته تا مشکلات استودیویی و مشکلاتی دررابطه‌با اعتبار دادن به افرادی که روی بازی کار کردند و علاوه بر این، گزارش شده است که The Callisto Protocol نتوانست فروش خوبی را تجربه کند و انتظارات شرکت مادر یعنی Krafton را برآورده کند!

شما علاقه‌مندان می‌توانید نقد و بررسی بازی The Callisto Protocol را از اینجا مطالعه کنید.

 

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *