گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Test Drive Unlimited Solar Crown گرافیک زیبای In-Engine را نشان می‌دهد

به گزارش گیمین‌گرویتی، بازی مسابقه‌ای Test Drive Unlimited Solar Crown ساخته‌ی استودیوی کی‌تی ریسینگ (KT Racing)، برای عرضه در سال 2024 برنامه‌ریزی شده است و در جزیره‌ی هنگ کنگ جریان خواهد داشت. در تریلر جدیدی که از این بازی منتشر شده است، تجربه‌ی رانندگی پلیرها با سرعت بسیار زیاد را درحالی که با ماشین‌های گران‌قیمت در خیابان‌ها عبور می‌کتند و حتی به چالش کشیدن دیگران را برای مسابقه نشان می‌دهد. با وجود اینکه تریلر منتشر شده in-engine است، اما جلوه‌های بصری، فوق‌العاده به‌نظر می‌رسند.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

 

 

این تریلر نگاه مختصری بر تنظیم ماشین‌ها نیز دارد و پلیرها قادر هستند تا سیستم موتور، تعلیق و ترمز، سیستم انتقال قدرت، سیستم آیرودینامیک و موارد دیگر ماشین را نیز شخصی‌سازی کنند. بعضی از سیستم‌ها کمیاب‌تر هستند که با انتخاب آن‌ها، حداکثر سرعت ماشین، شتاب، ترمز و کنترل ماشین بهبود پیدا می‌کنند (اگرچه در تریلر این‌ها را نمی‌بینیم). البته، پلیرها می‌توانند بدنه‌ی ماشین خود را با رنگ‌ها، طرح‌ها، قسمت‌ها و موارد مختلف دیگر نیز شخصی‌سازی کنند تا متفاوت به‌نظر برسند.

 

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سریز ایکس/اس، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین، این بازی 14 منطقه را برای کاوش ذر هنگ کنگ ارائه می‌دهد که با مقیاس 1:1 بازسازی شده‌اند. پلیرها می‌توانند یکی از دو گروه را برای خود انتخاب کنند. The Streets یا The Sharps که هر کدام دارای ماشین‌ها و رنگ‌های منحصر‌به‌فرد خود هستند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *