Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
بازی The Witcher 4 به‌دنبال شکستن و عبور از مرزهای موجود در سبک RPG است - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی The Witcher 4 به‌دنبال شکستن و عبور از مرزهای موجود در سبک RPG است

به گزارش گیمین‌گرویتی،همانطور که تایید شد اکثر کارکنان استودیو CD Projekt RED به سمت کار روی The Witcher 4 حرکت کرده‌اند. این موضوع را می‌توان به‌وضوح در اسلایدی که در گزارش درآمد Q3 سال 2023 به اشتراک گذاشته شد، مشاهده کرد.

همچنین، به همان اندازه که باید، سایت ایتالیایی Lega Nerd یک مصاحبه با کارگردان بازی The Witcher 4 آقای سباستین کالمبا منتشر کرده است. کالمبا در تاریخ 24 تا 26 نوامبر در هفته بازی‌های میلان 2023 شرکت کرد و مصاحبه در آنجا انجام شد. مدیر انیمیشن سابق The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine و Cyberpunk 2077 جزئیات جالبی را (که توسط Wccftech ترجمه شده) درباره دیدگاه کلی که استودیو برای این پروژه جدید دارد، به اشتراک گذاشت.

می‌خواهیم در همان مسیری که رفته‌ایم ادامه دهیم اما نمی‌خواهیم همان بازی را بسازیم. فکر می‌کنم این امر طبیعی است. برخی از عناصر داستانی وجود دارند که باید حفظ شوند. در نهایت، همچنان همان جهان است و نمی‌توانیم از حدودهای خاصی عبور کنیم.

بنابراین، ما باید دنبال یک مسیر خاص برویم و در آن نوآوری کنیم. هم‌زمان، واضح است که باید سعی کنیم جامعه‌ای جدید را به خود جلب کنیم. The Witcher 4 چند سال دیگر عرضه می‌شود و مدت زمان زیادی از نسخه قبلی آن گذشته است، بنابراین نمی‌توانیم فقط به جماعتی که از داستان خوششان آمده تمرکز کنیم. ما باید همچنان یک جامعه جدید بسازیم. در این زمینه، معتقدم که می‌توانم بگویم که این یک نقطه شروع عالی برای بسیاری از بازیکنان خواهد بود.

اولویت ما همیشه تلاش برای شکستن مرزها بوده است. می‌خواهیم از آنها عبور کنیم. می‌خواهیم سعی کنیم چیزی جدید نسبت به آنچه در حال حاضر در بازی‌های نقش آفرینی وجود دارد انجام دهیم به خصوص از آنجایی که ما درون این ژانر کار می‌کنیم و به طرفداران بازی‌های نقش آفرینی هدف گذاری می‌کنیم. نمی‌توانم اما ایده این است که چیزی بسازیم که از The Witcher 3 فراتر رود، یک داستان هیجان‌انگیز‌تر و یک گیم‌پلی هیجان‌انگیز‌تر ارائه دهد.

فصل جدید در داستان بازی به طور رسمی در مارس 2022 اعلام شد این استودیو لهستانی تصمیم به انتقال از موتور داخلی RED Engine به موتور Unreal Engine 5 اپیک برای بازی The Witcher 4 و تمامی عناوین آینده خود گرفته است.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *