Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
بازسازی Resident Evil 2 کلاسیک با همان سبک و سیاق سابق - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

Register

بازسازی Resident Evil 2 کلاسیک با همان سبک و سیاق سابق

طی خبری هیجان‌انگیز برای طرفداری سری Resident Evil، یکی از مادسازان معروف به نام Guyue در حال بازسازی نسخه دوم این سری با استفاده از Unreal Engine 4 است. به گزارش گیمین‌گرویتی، هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این عنوان ذکر نشده اما تعدادی تصویر از آن منتشر شده که در انتهای متن می‌توانید تماشا کنید. این بازی که احتمالا The Resident Evil 2 HD Reprint نام خواهد داشت از همان سبک و دوربین کلاسیک این سری بهره برده و تنها از لحاظ ظاهری بهبود پیدا خواهد کرد. با تمام بهبودهای گرافیکی اعلام شده که بازی از Ray Tracing پشتیبانی نمی‌کند اما در عوض از ویژگی‌هایی مانند نورپردازی پیشرفت و سایه‌های بهبودیافته استفاده خواهد کرد. البته همه این موارد منوط به این است که شرکت کپ‌کام جلوی انتشار این بازی را نگیرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *