Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
بازی Rocket League پس از رایگان شدن توانست به یک آمار جالب برسد - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Rocket League پس از رایگان شدن توانست به یک آمار جالب برسد

سازندگان بازی Rocket League، یک استودیو مستقل می‌باشند که عنوان ذکر شده را در سال ۲۰۱۵ عرضه کردند و توانست خیلی زود به یکی از بهترین بازی های مولتی پلیر تبدیل شود.
سال گذشته برای عنوان Rocket League، سال خوبی بوده است چرا که توانست ۷۵ میلیون بازیکن را به خود جذب کند و میزبان ۵ میلیارد مسابقه انلاین شده است.
بازی Rocket League از دو روز پیش برای همیشه رایگان شد و دیگر نیازی به اشتراک PS Plus برای PS4 و Nintendo Service Online برای کنسول Nintendo Switch نیست، که بنظر می‌رسد این تغییرات (نیاز نداشتن به اشتراک) توانست موجب استقبال مخاطبان شود.
همچنین قابل ذکر است که نسخه PC از این به بعد در انحصارِ فروشگاه Epic Games می‌باشد و پس از اضافه کردن بازی به حساب کاربری خود در فروشگاه Epic Games، یک کوپن ۱۰ دلاری به شما تعلق خواهد گرفت.
حال به گفته مدیر عامل استودیو سازنده Rocket League، محصول ذکر شده توانست به آمار جالب دیگری برسد.
اقای Corey Davis رئیس استودیو Co-studio (سازنده Rocket League) اعلام کرد که بازی Rocket League پس از رایگان شدن، توانست به آمار ۱ میلیون بازیکن همزمان برسد.

بازی Rocket League برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One، Nintendo switch و PC در دسترس می‌باشد.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *