Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
بودجه ساخت بازی Quantum Error با پیش‌خریدهای دیجیتالی بازگردانده شده است - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

بودجه ساخت بازی Quantum Error با پیش‌خریدهای دیجیتالی بازگردانده شده است

اواخر این هفته بازی Quantum Error از استودیوی TeamKill Media در جهان منتشر می‌شود. البته کسانی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانند از 31 اکتبر (9 آبان) به تجربه آن بپردازند. هرچند زمان توسعه آن طولانی بوده، این استودیو اعلام کرده بودجه ساخت بازی Quantum Error به تنهایی با پیش‌خریدهای دیجیتالی بازگردانده شده است. این خبر خوبی برای آن‌هاست.

به گزارش گیمین‌گرویتی، در صفحه رسمی توئیتر TeamKill Media آمده است: »ما می‌خواهیم بزرگ‌ترین تشکر و آغوش را تقدیم کسانی کنیم که Quantum Error را پیش‌خرید کردند. تا شب گذشته به تنهایی با پیش‌خریدهای دیجیتالی توانستیم بودجه توسعه بازی را بازگردانیم.» با وجود اینکه بودجه آن نامشخص است، TeamKill Media افزود این اولین بازی در یک سه‌گانه است. هنوز درباره زمان انتشار دنباله آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

بازی Quantum Error روز 3 نوامبر (12 آبان) برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. نسخه‌های ایکس باکس سریز ایکس/اس و رایانه‌های شخصی با کمی تاخیر در دسترس قرار می‌گیرند. قرار بود نسخه پلی استیشن 4 هم عرضه شود، اما این نسخه لغو شد چراکه به مدل‌سازی کامل و جداگانه‌ای نیاز داشت.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *