Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
مایکروسافت قصد خرید نینتندو را داشت - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

مایکروسافت قصد خرید نینتندو را داشت

به گزارش گیمین‌گرویتی،مایکروسافت در چند سال گذشته تغییرات عمده‌ای در زمینه های تجاری انجام داده است. این کمپانی شرکت مادر بتسدا به نام ZeniMax را با قیمت 7.5 میلیارد دلار خرید و در حال حاضر در حال انجام معامله بزرگی به ارزش 69 میلیارد دلار برای خرید شرکت Activision Blizzard می‌باشد. جالب است که یک شرکت دیگر که به نظر می‌رسد مایکروسافت به عنوان یک فرصت طولانی مدت در نظر دارد، و این چیزی جز نینتندو نیست.

این اطلاعات از ایمیل‌های داخلی فاش شده‌اند (از طریق ResetEra) که به عنوان بخشی از محاکمات مایکروسافت با FTC برجسته شده‌اند. این ایمیل‌ها بیانگر مذاکره در مورد امکان خرید شرکت ژاپنی نینتندو بین رئیس ایکس‌باکس، فیل اسپنسر و معاون اجرایی و مدیر تجاری اجرایی مایکروسافت، تاکشی نوموتو می‌باشد.

اسپنسر در ایمیل مورد نظر خود نوشت: “من کاملاً با این موافقم که نینتندو دارای ارزش اصلی برای ما در صنعت بازی‌هاست” او ادامه داد: “من چندین بار با تیم ارشد نینتندو در مورد همکاری‌های نزدیکتر صحبت کرده‌ام و احساس می‌کنم که اگر هر شرکتی در ایالات متحده امکان خرید نینتندو را داشته باشد، ما احتمالاً در بهترین وضعیت هستیم.”

اسپنسر ادامه داد که با توجه به عدم میل هیئت مدیره نینتندو به افزایش بیشتر در رشد بازار یا ارزش سهام، خرید در مدت کوتاه امکان پذیر نیست. با این حال، عضو هیئت مدیره مایکروسافت به نام میسون مورفیت، که رئیس شرکت ValueAct می‌باشد، سهام نینتندو را به طور فزاینده خریداری کرده است، که می‌تواند فرصت‌هایی برای مایکروسافت در آینده ایجاد کند.

به علاوه، به گفته اسپنسر، مایکروسافت در مورد خرید نینتندو “بازی بلند مدت” را انجام می‌دهد، به ویژه که شرکت مایکروسافت به تصاحب دشوارانه دیگری دست نخواهد زد و همچنین Valve نیز هدف تصاحب مایکروسافت می‌باشد.

اسپنسر افزود: “من فکر نمیکنم که ادغام در مدت کوتاهی بین نینتندو و مایکروسافت ممکن باشد، و فکر نمی‌کنم که اقدامی دشوار بهتر باشد، بنابراین ما در بازی بلند مدت هستیم.” اسپنسر اضافه کرد: “در یک نقطه‌ای، به دست آوردن نینتندو یک لحظه حرفه‌ای خواهد بود و من صادقانه اعتقاد دارم که این حرکت خوبی برای هر دو شرکت خواهد بود. فقط زمان زیادی برای نینتندو طول می‌کشد تا ببیند که آینده آن خارج از سخت‌افزارهای خود وجود دارد.”

جالب است که این ایمیل که در اوت ۲۰۲۰ نوشته شده بود اشاره کرد که مایکروسافت در آن زمان در میان مذاکرات ادغام با WB Games بود (همراه با ZeniMax)
قبلاً، از طریق اسناد دادگاه فاش شده بود که شرکت‌های دیگری که مایکروسافت به عنوان مشتریان احتمالی برای تصاحب در نظر داشته بود، شامل یوبی‌سافت، CD Projekt RED، Larian Studios، Square Enix و دیگر استودیو‌ها بودند.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *