Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
اطلاعات جدیدی از Silent Hill: Ascension منتشر شد - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

اطلاعات جدیدی از Silent Hill: Ascension منتشر شد

بالاخره و بعد از مدت‌ها انتظار، اخبار تازه و جدیدی از یکی از چندین نسخه‌های جدید Silent Hill که طی رویدادSILENT HILL Transmission در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۲ برگزار شده بود یعنی عنوان لایو استریم Silent Hill: Ascension، منتشر شد. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

مدت‌ها بود که طرف‌داران سایلنت هیل منتظر خبر جدیدی از این مجموعه قدیمی بود تا اینکه در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۲، کونامی طی حرکت غافلگیرکننده‌ای، چند نسخه مختلف سایلنت هیل را معرفی کرد؛ یکی از آنها عنوان لایو استریم Silent Hill: Ascension بود.

بازی سایلنت هیل: معراج یک عنوان تعاملی و کاملاً آنلاین هست که توسط Genvid Technologies، Bad Robot Games و Behavior Interactive توسعه‌یافته و توسط Konami Digital Entertainment منتشر خواهد شد. در این عنوان بازیکن هست که نتیجه داستان را تعیین می‌کنند. کارگردانی هنری، هیولاها و طراحی صوتی توسط Bad Robot انجام شد است.

وب‌سایت PC Gamer به‌تازگی مصاحبه‌ای با سازندگان بازی ترتیب داده است که در این میان اطلاعات جدیدی از سایلنت هیل: معراج نیز به اشتراک گذاشته شد که خلاصه آنها به شرح زیر است:

هر چیزی که در بازی تجربه خواهیم کرد، با یک موتور بازی‌سازی که کاملاً ریل تایم خواهد بود، پردازش می‌شود.

تمامی تصمیمات و سکانس‌ها به‌صورت کاملاً آنلاین استریم خواهند شد.

گیم‌پلی سایلنت هیل: معراج بیش از ۱۶ هفته برای فصل اصلی خود طول خواهد کشید؛ ۱۱۲ روز

کمپانی Genvid Technologies از سال ۲۰۲۱ در با کونامی در حال همکاری بوده است؛ یک شرکت نرم‌افزاری که فناوری‌ها و خدمات تعاملی بخش زنده آنلاین را ارائه می‌دهد.

اگرچه سایر انتخاب‌ها/مسیرهایی که انتخاب نشده‌اند تبدیل به داستان اصلی و رسمی یا همان canon نمی‌شوند، فرصت‌های دیگر برای تجربه یک مسیر دیگر در فصلی به نام «چه می‌شد» وجود خواهد داشت.

فرصت‌های که جز داستان اصلی به‌حساب نیاید و رسمی نباشند یا همان non-canon، به ما اجازه کشف مسیرهای دیگر برای داستان اصلی می‌دهد!

موتور بازی سایلنت هیل: معراج روی فضای ابری قرار دارد و در حال استریم به Amazon IVS (نسخه White Label Twitch Backout) است؛ اساساً روی Twitch در حال پردازش است و سایلنت هیل: معراج روی هر دستگاهی که Twitch روی آن کار می‌کند، اجرا می‌شود.

عنوان سایلنت هیل: معراج در وب‌سایت ascension استریم خواهد شد.

همچنین به‌عنوان یک اپلیکیشن بومی در دستگاه‌های مختلف ظاهر می‌شود.

تیم سازنده به‌صورت فعال در حال کارکردن هستند که این عنوان به‌خوبی بر روی کنسول‌ها اجرا شود.

تلاش برای زنده‌ماندن هر کدام از شخصیت‌ها در بازی فوق‌العاده دشوار خواهد بود!

اگر این عنوان مورد هجوم زیادی از ترولینگ/هک/هرزنامه‌ها قرار گیرد، مقادیر تصمیماتی که بازیکن می‌تواند در این عنوان بگیرد را می‌توان تغییر داد.

 

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *