چند روزی میشود که Cyberpunk 2077 منتشر شده و خیل عظیمی از مشتاقان، که سالها منتظر تجربه این بازی بودند، هماکنون به خواسته خد رسیدهاند و با پلتفورمهای خود در حال گشت و گذار در نایت سیتی هستند. اما آیا بازی همانی است که کاربران انتظارش را داشتند؟ خب، از لحاظ محتوایی که قطعا، اما از دیدگاه فنی، اصلا!
اگر یک سیستم گیمینگ بسیار حرفهای دارید شاید با مشکل چندانی برخورد نکرده باشید اما کاربران PS4 و Xbox One در حال کلنجار رفتن با مشکلاتی هستند که کمتر کسی انتظارش را داشت. به گزارش گیمینگرویتی، دیر لود شدن بافتها، باگهای فراوان، افت فریم وحشتناک و بسیاری ایرادات فنی دیگر، باعث شدهاند که کاربران کنسولهای نسل هشتمی به صفحه متاکریتیک بازی رفته و انتقادات خود را به سمت سازنده پرتاب کنند. همین الان که این متن در حال نگارش است، میانگین نمرات کاربران PS4 به بازی برابر با “۲٫۱” میباشد! این یوزراسکور یکی از پایینترین امتیازاتی است که یک بازی تاکنون دریافت میکند، البته که CDPR نیز قول برطرف کردن مشکلات را داده، اما همین امروز یک پچ برای بازی منتشر شد که مشکلات را حل نمیکرد!
طبق تجربه بازیکنان، نسخه PS4 و PS4 Pro ایرادات بیشتری در خود میبینند، حتی گزارشاتی نیز به دست آمده که نسخه PS5 بازی که از طریق Backward اجرا میشود کم از این معایب ندارد و تجربه بازی را بسیار سخت کرده است. در هر صورت اگر کنسول نسل هشتمی دارید، فعلا صبر کنید، چرا که تجربه Cyberpunk 2077 گویا فقط با نسل نهم و سیسیتمهای پیشرفته لذت بخش است. در انتها نیز شما را دعوت میکنیم برخی از تصاویر مضحکانه بازی روی کنسولهای نسل هشتم را تماشا کنید:
Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
16 پاسخ به “عملکرد فاجعهآمیز Cyberpunk 2077 در کنسولهای نسل هشتمی؛ بازیکنان از خجالت CDPR درآمدند!”
اخه CD، چه لزومتی داشت که بازی رو بروی کنسولهای نسل هشت پورت کنی!!!
یا تاخیر ۴ ماهه میزدی یا نسخه نسل هشتمی رو کنسل میکردی
اخه CD، چه لزومتی داشت که بازی رو بروی کنسولهای نسل هشت پورت کنی!!!
یا تاخیر ۴ ماهه میزدی یا نسخه نسل هشتمی رو کنسل میکردی
اقای مدرسی فکت صادر میکنید!خیلی ها از لحاظ محتوایی هم راضی نبودن
اما آیا بازی همانی است که کاربران انتظارش را داشتند؟ خب، از لحاظ محتوایی که قطعا، اما از دیدگاه فنی، اصلا!
مطلب طنزی بود لطفا دیگر نفرستید
*Laughs in Alireza Bagheri
مطلب طنزی بود جناب اندکی شاد شدیم
*Laughs in Alireza Bagheri
اقای مدرسی فکت صادر میکنید!خیلی ها از لحاظ محتوایی هم راضی نبودن
اما آیا بازی همانی است که کاربران انتظارش را داشتند؟ خب، از لحاظ محتوایی که قطعا، اما از دیدگاه فنی، اصلا!
مطلب طنزی بود لطفا دیگر نفرستید
*Laughs in Alireza Bagheri
مطلب طنزی بود جناب اندکی شاد شدیم
*Laughs in Alireza Bagheri
CDPR نشون داد که یک شرکت می تونه با هایپ و استفاده از رسانه ی لفتیست خوب تبلیغ کنه تا آخر این آشغال رو روانه ی بازار کنه و احتمالا منتقدای مهم رو یکم بیشتر پول بده تا متاش اونقدر بره بالا
Otherwise فکر نمیکنم هوش مصنوعی بازی در حد بازی های نسل هفتم هم باشه اصلا
CDPR نشون داد که یک شرکت می تونه با هایپ و استفاده از رسانه ی لفتیست خوب تبلیغ کنه تا آخر این آشغال رو روانه ی بازار کنه و احتمالا منتقدای مهم رو یکم بیشتر پول بده تا متاش اونقدر بره بالا
Otherwise فکر نمیکنم هوش مصنوعی بازی در حد بازی های نسل هفتم هم باشه اصلا
یه زمانی وقتی ps1 بود و اینقدر سر و صدا نبود و کمپانی ها درگیر رقابت بیش از حد برای بزرگ کردن محیط بازی و خفن کردن گرافیک نبودن بازی هایی ساخته شد که هنوز هم برخی مراحلشون و نوآوری هایی که تو گیم پلی داشتن تو ذهن خیلی از گیمرها مونده و بعضیاشون هنوز هم منبع درآمد برای کمپانیاشون هستن…
اما مشکل از جایی شروع شد که همه چیز خلاصه شد تو گرافیک خیره کنده و محیط بزرگ و خلاقیت و نوآوری و گیم پلی به حاشیه رفت و خب هرچیزی عواقب خاص خودش رو داره…
بعد از چندین دور تاخیر خوردن که هرسری هم به اسم بهبود عملکرد بازی انجام شد واقعا انتظار دیدن همچین چیزهایی رو نداشتم…
اینکه یه بازی با صدتا ایراد بیاد و بعد کمپانی بخواد قول برطرف شدن بده اونم در شرایطی که بازی بارها با همین وعده تاخیر خورده از نظر من زیرورو کشیدن برای گیمر هست و تو دنیا برخلاف ایران کسی برای یه کمپانی یا بازی خودکشی نمیکنه و این بازخوردها بهترین کار هست تا یه کمپانی متوجه بشه گیمرها اونقدر که فکر میکنن ساده یا احمق یا هیجان زده نیستند
به جرئت بهترین کامنتی بود که تا حالا توی سایت دیدم
با تک تک کلماتت موافقم! حرف دل خیلیهامونو زدی، واقعا وقتی که چیزا سادهتر بودن چقدر لذت هم بیشتر بود، جای دور هم نمیخواد بریم، همین نسل هفت هم مثال خوبیه، چقدر بازیها کیف میدادن به آدم، حالا بماند دوران طلایی سگا و نینتندو و…
نظر لطف شماست رضا جان
واقعا وقتی فکر می کنم می بینم تو نسل هفتم چقدر بازی های جدید و جذابی خلق شد که نه محیط آنچنان وسیعی داشتن و نه گرافیک خیلی خفن ولی بهترین خاطراتمون شدن و می تونیم ده ها بازی رو نام ببریم که جزو بهترین ها بودن…
اصلا تو اون نسل انقدر صحبتی از باگ و کرش و افت فریم نبود و برعکس همه از گیم پلی خفن بازی ها نام می بردن…
دومین باری که این بازی تاخیر خورد من گفتم تجربه نشون داده عموما این سبک بازی ها بعد عرضه به مشکل میخورن و حالا نتیجش مشخص شده…
هیچوقت به گذشته و اون دوران طلایی و IP های ناب برنمی گردیم ولی ای کاش یه بار دیگه اون دنیای قشنگ گیم های اون دوران رو می شد تجربه کرد…
یه زمانی وقتی ps1 بود و اینقدر سر و صدا نبود و کمپانی ها درگیر رقابت بیش از حد برای بزرگ کردن محیط بازی و خفن کردن گرافیک نبودن بازی هایی ساخته شد که هنوز هم برخی مراحلشون و نوآوری هایی که تو گیم پلی داشتن تو ذهن خیلی از گیمرها مونده و بعضیاشون هنوز هم منبع درآمد برای کمپانیاشون هستن…
اما مشکل از جایی شروع شد که همه چیز خلاصه شد تو گرافیک خیره کنده و محیط بزرگ و خلاقیت و نوآوری و گیم پلی به حاشیه رفت و خب هرچیزی عواقب خاص خودش رو داره…
بعد از چندین دور تاخیر خوردن که هرسری هم به اسم بهبود عملکرد بازی انجام شد واقعا انتظار دیدن همچین چیزهایی رو نداشتم…
اینکه یه بازی با صدتا ایراد بیاد و بعد کمپانی بخواد قول برطرف شدن بده اونم در شرایطی که بازی بارها با همین وعده تاخیر خورده از نظر من زیرورو کشیدن برای گیمر هست و تو دنیا برخلاف ایران کسی برای یه کمپانی یا بازی خودکشی نمیکنه و این بازخوردها بهترین کار هست تا یه کمپانی متوجه بشه گیمرها اونقدر که فکر میکنن ساده یا احمق یا هیجان زده نیستند
به جرئت بهترین کامنتی بود که تا حالا توی سایت دیدم
با تک تک کلماتت موافقم! حرف دل خیلیهامونو زدی، واقعا وقتی که چیزا سادهتر بودن چقدر لذت هم بیشتر بود، جای دور هم نمیخواد بریم، همین نسل هفت هم مثال خوبیه، چقدر بازیها کیف میدادن به آدم، حالا بماند دوران طلایی سگا و نینتندو و…
نظر لطف شماست رضا جان
واقعا وقتی فکر می کنم می بینم تو نسل هفتم چقدر بازی های جدید و جذابی خلق شد که نه محیط آنچنان وسیعی داشتن و نه گرافیک خیلی خفن ولی بهترین خاطراتمون شدن و می تونیم ده ها بازی رو نام ببریم که جزو بهترین ها بودن…
اصلا تو اون نسل انقدر صحبتی از باگ و کرش و افت فریم نبود و برعکس همه از گیم پلی خفن بازی ها نام می بردن…
دومین باری که این بازی تاخیر خورد من گفتم تجربه نشون داده عموما این سبک بازی ها بعد عرضه به مشکل میخورن و حالا نتیجش مشخص شده…
هیچوقت به گذشته و اون دوران طلایی و IP های ناب برنمی گردیم ولی ای کاش یه بار دیگه اون دنیای قشنگ گیم های اون دوران رو می شد تجربه کرد…