Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
انجین RE شرکت Capcom به REX ارتقا خواهد یافت - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

Register

انجین RE شرکت Capcom به REX ارتقا خواهد یافت

به گزارش گیمین‌گرویتی، به‌نظر می‌رسد شرکت Capcom در حال کار روی ارتقای بزرگ انجین RE است. از این انجین برای ساخت بازی‌های مهمی مثل Resident Evil 7 ،Monster Hunter Rise و عناوین جدیدتر دیگر مانند Resident Evil 4 استفاده شد. طبق آنچه که Okami Games در توئیتر اطلاع‌رسانی کرده، در کانال یوتیوب تحقیق و توسعه Capcom ارتقای این انجین مورد بحث قرار گرفت.

نسخه جدیدتر این انجین که با نام REX شناخته می‌شود، فعلا همچنان مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. REX علاوه بر استفاده از ویژگی‌‌‌‌‌‌‌های گرافیکی عالی RE و حفظ سطح خاصی از سازگاری با سخت‌افزارها، از فناوری‌های جدیدتر هم بهره می‌برد.

با توجه به ویدیوی ارائه شده، فناوری‌ها و ویژگی‌های جدید در فازهای مختلفی به انجین RE اضافه می‌شوند. هر فاز مربوط به جنبه متفاوتی از توسعه بازی‌هاست. برخی از فناوری‌ها RERuntime، REDox و REAssetStream نامگذاری شده‌اند.

هنوز مشخص نیست آیا بازی بزرگ بعدی Capcom یعنی Dragon’s Dogma 2 هم از فناوری‌ها و ویژگی‌های جدید انجین ارتقا یافته استفاده می‌کند یا نه.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *