Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
نسخه پی‌سی بازی Baldur's Gate 3 زودتر و نسخه پلی استیشن 5 دیرتر از تاریخ قبلی عرضه می‌شود - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

نسخه پی‌سی بازی Baldur’s Gate 3 زودتر و نسخه پلی استیشن 5 دیرتر از تاریخ قبلی عرضه می‌شود

بازی Baldur’s Gate 3 از استودیوی Larian قرار بود روز 31 اوت (9 شهریور) برای پی‌سی و پلی استیشن 5 منتشر شود. با این حال، نسخه پی‌سی قرار است حالا زودتر در روز 3 اوت (12 مرداد) در دسترس قرار گیرد. در عین حال نسخه پلی استیشن 5 تا روز 6 سپتامبر (15 شهریور) تاخیر خورد.

به گزارش گیمین‌گرویتی، مایکل دوس، مدیر انتشارات Larian، در مصاحبه‌ای مطبوعاتی گفت: «هدف استودیوی ما همواره عرضه بازی‌ها در بیشترین تعداد پلتفرم‌های ممکن بوده است. هر زمان که آماده باشیم بازی‌ها را روی پلتفرم‌های مختلف عرضه می‌کنیم. همچنین همیشه بالاترین کیفیت ممکن را در پلتفرم‌های مورد نظرهدف گرفته‌ایم. به نقطه‌ای رسیدیم که به نرخ 60 فریم بر ثانیه روی پلی استیشن 5 دست یافتیم. چنین چیزی با توجه به وسعت و عمقی که Baldur’s Gate 3 می‌خواهد به آن برسد قابل توجه است.»

داوس همچنین تایید کرد این بازی نقش‌آفرینی بیش از 170 ساعت صحنه‌های سینمایی خواهد داشت. چنین چیزی آن را به رابر طولانی‌تر از کل Game of Thrones و 3 برابر دیالوگ‌های بیشتر از تمام 3 رمان ارباب حلقه‌ها تبدیل می‌کند. گفته می‌شود وسعت جهان آن تقریبا 4 برابر بیشتر از Divinity: Original Sin 2 است. وی همچنین در ادامه افزود: «رسیدن به یک سطح فنی که با اهداف طراحی‌های ما سازگاری داشت حرکت درستی بود. اما اینکه بخواهیم در حین آمادگی، نسخه پی‌سی را معطل نگه داریم و در زمان بسیار شلوغی آن را منتشر کنیم، تصمیم درستی به‌نظر نمی‌رسید.»

سوئن وینک، مدیر عامل استودیو و کارگردان بازی، در ادامه گفت: «ما به دنبال ساخت عنوانی بودیم که به‌طور خلاقانه‌ای به بازیکنان پاداش می‌دهد؛ عنوانی که به دانجن‌ها و اژدهایان به شکلی سینماتیک جان می‌بخشد و اوج وسعت و عمقی که نقش‌آفرینی‌ها فراهم می‌کنند را مهیا می‌سازد. Baldr’s Gate 3 به یک بازی بدون حد و مرز تبدیل شده که سورپرایزهای آن تمامی ندارند. من به این تیم فوق‌العاده افتخار می‌کنم.»

برخی در نسخه Early Access مدت بسیار زیادی به تجربه بازی پرداخته‌اند و نگران هستند شاید نسخه نهایی محتوای جدید خاصی برای آن‌ها نداشته باشد. اما وینک در این مورد گفت: »نسخه Early Access کمتر از یک چهارم نسخه نهایی است. بی‌صبرانه منتظر داستان‌هایی که بازیکنان با عرضه بازی اصلی تعریف می‌کنند هستم. وقت آن رسیده تا گروه خود را جمع‌آوری کنید.»

استودیوی Larian اطلاعات دیگری هم به اشتراک گذاشت. در Baldur’s Gate 3 هفت شخصیت قابل بازی با داستان و اهداف مختلف خواهیم داشت. البته می‌توانید شخصیت دلخواه خود را هم بسازید. 11 نژاد، 31 نژاد فرعی، 12 کلاس، 46 کلاس فرعی و بیش از 600 جادو و حرکات مختلف در بازی وجود دارند. روز 7 جولای (16 تیر) در پنل Hell: Release Showcase نمایشی کامل و مفصل از Baldur’s Gate 3 خواهیم دید. منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *